Rozwijamy system Contact Center dla MTP | SYSTELL
18265
post-template-default,single,single-post,postid-18265,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Rozwijamy system Contact Center dla MTP

systell-wspolpraca-mtp

Rozwijamy system Contact Center dla MTP

Od kilku lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Tragami Poznańskimi. W ostatnim czasie wdrożyliśmy bardzo ważną funkcjonalność: automatyczny mechanizm wysyłki spersonalizowanych biletów.  System umożliwia konsultantowi wygenerowanie  wiadomości do klienta z Polski czy z zagranicy wraz z biletem na dowolne wydarzenie organizowane na Targach Poznańskich. Ważnym aspektem nowej funkcjonalności jest możliwość personalizacji wiadomości e-mail. MTP szacuje w tym roku wysyłkę ponad 200 tysięcy biletów poprzez kanał e-mail. Dzięki naszej współpracy liczba odwiedzających  Międzynarodowe Tragi Poznańskie z każdym rokiem rośnie.