Jesteśmy Titanium Partner 3CX | Systell Contact Center
22085
post-template-default,single,single-post,postid-22085,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce i jedni z niewielu w Europie, zostaliśmy najbardziej zaufanym partnerem 3CX. Otrzymaliśmy stopień TITANIUM PARTNER 3CX. To oznacza, że znamy się na systemie 3CX jak mało która firma. Wyróżniamy się największym doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązania 3CX, w Polsce a nawet i w Europie. W firmach, pomagamy zaplanować pełną strategię komunikacji. Dlatego oprócz central telefonicznych, oferujemy pełne oprogramowanie Contact Center dedykowane do aktywnej obsługi klienta.
Więcej na temat systemu 3CX sprawdź tutaj.

Katerina Burtsava
Channel Manager 3CX

3CX congratulates Systell with the upgraded status. We are pleased with the appearance of new 3CX Titanium Partner in the Polish market. Systell has always shown excellent results and was distinguished by high professionalism. We are grateful to Systell for its commitment and loyalty towards 3CX.

Masz pytania na temat 3CX? Skontaktuj się!

titanium partner 3cx systell
3CX Titanium Partner Systell

3CX to rozwiązanie dla firm, służące do zarządzania połączeniami. Wirtualna centrala 3CX to o wiele bardziej rozbudowany system. Używany jest do wideo- i telekonferencji na całym świecie. Jako jeden z niewielu, 3CX posiada w ofercie aplikację mobilną. Zobacz jego wszystkie możliwości.

Znajdź najlepszego partnera 3CX – Partnerzy



Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce...
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej
Świętujemy 15-lecie Systell

Świętujemy 15-lecie Systell

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy...
Czytaj więcej
Systell jak co roku wspiera WOŚP

Systell jak co roku wspiera WOŚP

Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach...
Czytaj więcej
Życzenia Świąteczne od Systell
Podsumowanie roku 2018 w Systell

Podsumowanie roku 2018 w Systell

Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska...
Czytaj więcej
Byliśmy na Customer Congress

Byliśmy na Customer Congress

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w...
Czytaj więcej
Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością...
Czytaj więcej
Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W...
Czytaj więcej