Jak wynika z Raportu Digital News 2019, z roku na rok, tracimy zaufanie do mediów. A to przekłada się na inne formy przekazu informacji. W czasach, gdy trudno o wiarygodność, jak zbudować zaufanie w trakcie rozmowy przez telefon? Czy przez nieufność klientów o sprzedaży przez telefon możemy tylko pomarzyć?

 

Jak sprzedać przez telefon produkt lub usługę – porady eksperta

Obejrzyjcie kolejny odcinek, w którym nasz ekspert ds. sprzedaży – Karol Froń, przybliży Wam jej sprawdzone techniki sprzedaży przez telefon.

W trakcie wywiadu Karol Froń przekazuje nam swoje najcenniejsze rady, dotyczące sprzedaży przez telefon. Liczne porównania i przykłady przybliżą Tobie świat sprzedaży. Obejrzyj wywiad Karola Fronia i poznaj „know how” najlepszych sprzedawców.

 

Czego dowiesz się z wywiadu?

  • Co jest największym atutem telefonicznej sprzedaży?
  • Jak wyróżnić się na tle innych sprzedawców?
  •  Na czym polega zasada 70 na 30?
  • Czego boją się klienci, do których dzwonisz?
  • W jaki sposób emocje wpływają na rozmowę telefoniczną?
  • Dlaczego klienci nie lubią gdy im coś sprzedajemy?

 

Jak skutecznie sprzedawać przez telefon?

 

Zainteresował Cię temat sprzedaży? Zapraszamy na stronę https://karolfron.pl/ znajdziesz tutaj więcej informacji, poradników i materiałów szkoleniowych.

 

Kim jest Karol Froń?

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”,”100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 6 lat zatrudnił ponad 4000 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: sprzedaży OK Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11000 osób i wierzy, że wszyscy jesteśmy sprzedawcami, tylko nie każdy z nas na tym zarabia.

Zobacz pozostałe wywiady z ekspertami:

Jak zbudować lojalność współczesnego klienta?

Czy boty w call/contact center to zagrożenie czy szansa?

Jakie są największe wyzwania w procesie zdobywania klientów i jak sobie z nimi poradzić?