
Jak skutecznie sprzedawać przez telefon?
Jak wynika z Raportu Digital News 2019, z roku na rok, tracimy zaufanie do mediów. A to, przekłada się na inne formy przekazu informacji. W czasach, gdy trudno o wiarygodność, jak zbudować zaufanie, w trakcie rozmowy przez telefon? Czy przez nieufność klientów, o sprzedaży przez telefon możemy tylko pomarzyć?
Co więcej – jak sprzedać produkt lub usługę w ten sposób?
Obejrzyjcie kolejny odcinek cyklu ,,Manitu pyta, Manitu radzi”, w którym nasz ekspert ds. sprzedaży – Karol Froń, przybliży Wam jej sprawdzone techniki sprzedaży przez telefon,

Karol Froń – Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”,”100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 6 lat zatrudnił ponad 4000 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: sprzedaży OK Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11000 osób i wierzy, że wszyscy jesteśmy sprzedawcami, tylko nie każdy z nas na tym zarabia.
,,Manitu pyta, Manitu radzi” jest to panel dyskusyjny, w którym poruszamy najnowsze i najciekawsze tematy z branży contact center oraz customer service.
Sprzedaż w praktyce
W trakcie tego krótkiego wywiadu, Karol Froń przekazuje nam swoje najcenniejsze rady, dotyczące sprzedaży przez telefon. Liczne porównania i przykłady, przybliżą Tobie świat sprzedaży. Obejrzyj wywiad Karola Fronia i poznaj „know how” najlepszych sprzedawców.
Czego dowiesz się z wywiadu?
– Co jest największym atutem telefonicznej sprzedaży?
– Jak wyróżnić się na tle innych sprzedawców
– Na czym polega zasada 70 na 30?
– Czego boją się klienci, do których dzwonisz?
– W jaki sposób emocje wpływają na rozmowę telefoniczną
– Dlaczego klienci nie lubią gdy im coś sprzedajemy
Zainteresował Cię temat sprzedaży? Zapraszamy na stronę https://karolfron.pl/ znajdziesz tutaj więcej informacji, poradników i materiałów szkoleniowych.
Zobacz
pozostałe wywiady z ekspertami z cyklu Manitu
pyta, Manitu radzi:
Jak
zbudować lojalność współczesnego klienta?
Czy
boty w call/contact center to zagrożenie czy szansa?
Jakie
są największe wyzwania w procesie zdobywania klientów i jak sobie z nimi
poradzić?