Efekt WOW w obsłudze klienta

efekt-wow-w-obsłudze-klienta-slownik-pojec-systell
 

 

Efekt WOW w obsłudze klienta to bardzo pozytywna reakcja klienta na wykonaną usługę. Oznacza, że coś przerosło oczekiwania klientów i wzbudziło wiele satysfakcji zarówno u odbiorcy jak i usługodawcy. Efekt wow nie zawsze jest zaplanowany przez wykonawcę, stanowi wtedy element zaskoczenia.

Niejednokrotnie spotkaliśmy się z wywołaniem efektu WOW przy współpracy z wieloma firmami. Już na samym początku, gdy mamy okazję zaprezentować system Contact Center, wiele osób reaguje nadzwyczaj pozytywnie. To bardzo budujące przeżycie. Jednym z sytuacji wywołania efektu wow, była współpraca z firmą K2 Dystrybucje. Wtedy to, po wdrożeniu systemu contact center, K2 Dystrybucje zdobyła nowego klienta, a ich dotychczasowi partnerzy przekazali im więcej zleceń. Końcowym efektem WOW, było prężny rozwój firmy, a dzięki temu szybko wzrost inwestycji.

Powiązane:

Metody pomiaru satysfakcji klienta

Przykładem innych korzyści z wdrożenia systemu, jest wzrost szybkości i jakości obsługi, związany z integracją działań w jednym narzędziu. Dla innych firm problem z dodzwonieniem się w godzinach szczytu zostaje sprawnie rozwiązany, co często wydaje się być niemożliwe. Jeśli chcesz przekonać się na własnej skórze czym jest efekt WOW, zapraszamy do kontaktu.

 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności