Efekt WOW w obsłudze klienta to bardzo pozytywna reakcja klienta na wykonaną usługę. Oznacza, że coś przerosło oczekiwania klientów i wzbudziło wiele satysfakcji zarówno u odbiorcy jak i usługodawcy. Efekt wow nie zawsze jest zaplanowany przez wykonawcę, stanowi wtedy element zaskoczenia.

Niejednokrotnie spotkaliśmy się z wywołaniem efektu WOW przy współpracy z wieloma firmami. Już na samym początku, gdy mamy okazję zaprezentować system Contact Center, wiele osób reaguje nadzwyczaj pozytywnie. To bardzo budujące przeżycie. Jednym z sytuacji wywołania efektu wow, była współpraca z firmą K2 Dystrybucje. Wtedy to, po wdrożeniu systemu contact center, K2 Dystrybucje zdobyła nowego klienta, a ich dotychczasowi partnerzy przekazali im więcej zleceń. Końcowym efektem WOW, było prężny rozwój firmy, a dzięki temu szybko wzrost inwestycji.

 


Przykładem innych korzyści z wdrożenia systemu, jest wzrost szybkości i jakości obsługi, związany z integracją działań w jednym narzędziu. Dla innych firm problem z dodzwonieniem się w godzinach szczytu zostaje sprawnie rozwiązany, co często wydaje się być niemożliwe. Jeśli chcesz przekonać się na własnej skórze czym jest efekt WOW, zapraszamy do kontaktu.

Powiązane:

Metody pomiaru satysfakcji klienta

 

efekt wow