fbpx
 

Co to jest Kampanie SMS

Kampanie SMS w obsłudze klienta

Kampanie SMS – są świetnym narzędziem do komunikacji i przekazywania krótkich informacji do klienta. Zdecydowanie lepszym od popularnych kampanii mailingowych, ponieważ jak wskazują badania, nawet 98% osób odczytuje wiadomości SMS. Korzyści z zastosowania kampanii SMS jest wiele. Na przykład to, że pozostajesz w stałym kontakcie z Twoim klientem, ponieważ wiesz że wiadomość na pewno trafi i to prosto do niego. Oszczędzasz czas na wykonywanie połączeń, które często są odrzucane przy nieznanym numerze, a w kampaniach SMS, wyświetlisz się od razu jako znany odbiorca. Do powiadomień klientów da się użyć masowej wysyłki SMS. Zautomatyzowane działanie, to praca wykonana raz, przynosząca stałe efekty.

Kiedy warto uruchomić kampanie SMS?

  1. Poinformuj swoich klientów o zbliżających się promocjach, aby zachęcić ich do wizyty w Twoim sklepie
  2. Podaruj nowym lub powracającym klientom kod rabatowy na skorzystanie z Twoich usług
  3. Otwierasz nowy oddział? Wprowadzasz nowy kierunek wakacji? A może organizujesz ciekawy event? Napisz o tym w SMSie i wyślij do potencjalnie zainteresowanych osób
  4. Informuj na bieżąco klientów gdzie znajduje się ich przesyłka
  5. Jeżeli prowadzisz placówkę medyczną, potwierdzaj wizyty lub przypominaj o nich wysyłając krótką wiadomość na telefon
  6. Przypominaj klientom o upływającym terminie płatności

W jakich biznesach sprawdzają się kampanie SMS?

  • Agencje reklamowe i badawcze (badanie opinii klientów, wysyłka interesujących ofert)
  • Biura podróży (kampanie marketingowe, obsługa Klienta, sprzedaż, informacja o statusie realizacji, przypomnienia)
  • Firmy ubezpieczeniowe (ankiety, badania, potwierdzanie zgody marketingowej, oferty, statusy operacji)
  • Punkty usługowe i przychodnie i placówki medyczne (potwierdzenie/odwołanie wizyty, oferty, promocje)
  • Sieci detaliczne i salony samochodowe (potwierdzenia, oferty, promocje, przypomnienia)
  • Firmy windykacyjne (monitoring płatności i miękka windykacja)
  • Firmy kurierskie i pocztowe (statusy przesyłek, oferty, promocje)
  • Sklepy internetowe (statusy zamówień, oferty, ankiety, obsługa Klienta i programy lojalnościowe)

Powiązane artykuły:

Omnichannel

DEMO systemu