User experience to zbiór wrażeń odbiorcy powstających w wyniku korzystania z danego produktu lub usługi. Pierwsze wzmianki o user experience pojawiły się już w latach 70. XX wieku. Projektowanie doświadczeń użytkownika stało się popularne wraz z rozwojem software’u, chociaż wykorzystywane jest dużo szerzej.

W przedsiębiorstwach coraz częściej można spotkać osoby z multidyscyplinarnymi umiejętnościami tak zwanych user designer’ów, którzy mają za zadanie dopasowanie produktów i usług, tak aby były wygodne w użytkowaniu, spełniały potrzeby odbiorców i wywoływały określone emocje.

Źródło: https://www.interaction-design.org

Jako producent oprogramowania klasy enterprise, również zadbaliśmy o to, aby nasz system Systell Contact Center spełniał wszelkie wymogi UX. Komfort i bezpieczeństwo pracowników to ważne kwestie, dlatego panel jest zaprojektowany z myślą o minimalizacji negatywnych skutków 8-godzinnej pracy przed ekranem. Odpowiednio dobrane kolory oraz przejrzysty, prosty w obsłudze i zgodny z zasadami UX interfejs, poprawiają ergonomię pracy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Powiązane artykuły:

Jak zarządzać pracą call center, żeby osiągać wyniki dużo lepsze niż dotychczas?

Jak budować relacje z klientami za pomocą aplikacji call center?

User experience