Decora S.A. pracuje na Systell Contact Center i 3CX | SYSTELL
18126
post-template-default,single,single-post,postid-18126,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Decora S.A. pracuje na Systell Contact Center i 3CX

decora-systell-wspolpraca

Decora S.A. pracuje na Systell Contact Center i 3CX

Zakończyliśmy dwa niezależne wdrożenia u jednego ze światowych liderów produkcji artykułów dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz – firmy Decora S.A.

Pierwszym wdrożeniem była wymiana systemu telefonicznego dla całej firmy na system 3CX. Dzięki tym działaniom pomogliśmy zoptymalizować ruch telefoniczny w firmie.

Następnie przeprowadziliśmy drugie wdrożenie, które miało na celu uruchomienie SysTell Contact Center dla pracowników Działu Sprzedaży. Dzięki systemowi contact center, Dział Sprzedaży jest w stanie prowadzić usystematyzowany kontakt z klientami.