Gorący okres wdrożeniowy

wdrozenia-contact-center

Gorący okres wdrożeniowy

Wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się w SysTellu naprawdę gorący okres wdrożeniowy. Prężnie pracujemy nad uruchomieniem kilku nowych systemów. Wdrożenia realizujemy zarówno do naszych aktualnych Klientów, z którymi rozszerzamy współpracę, jak i dla nowych.

Everest Finance (Bocian Pożyczki) – rozszerzamy naszą współpracę o wdrożenie SysTell Contact Center z podłączeniem do funkcjonującego już od dawna systemu 3CX. Projekt realizowany z wykorzystaniem naszego rozwiniętego serwisu integracji.

Bergerat Monnoyeur (CAT) – podobnie jak w przypadku Bocian Pożyczki, rozszerzamy współpracę o wdrożenie SysTell Contact Center i podłączenie systemu do działającego już 3CX. Na potrzeby wdrożenia wykonujemy m.in. integrację z Lotusem.

Mediconcept – nasze doświadczenie we wdrażaniu systemów call center w prywatnej opiece medycznej zaowocowało pozyskaniem kolejnej Kliniki, tym razem z Wrocławia

NetCredit – dostarczamy nowe funkcjonalności systemów oraz nowe licencje 3CX

Euro-Tax.ro – wdrożenie w Rumunii, o którym już wspominaliśmy

Powyższe, to tylko wybrane wdrożenia, które aktualnie znajdują się w trakcie realizacji.



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności