Gorący okres wdrożeniowy | SYSTELL
18202
post-template-default,single,single-post,postid-18202,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Gorący okres wdrożeniowy

wdrozenia-contact-center

Gorący okres wdrożeniowy

Wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się w SysTellu naprawdę gorący okres wdrożeniowy. Prężnie pracujemy nad uruchomieniem kilku nowych systemów. Wdrożenia realizujemy zarówno do naszych aktualnych Klientów, z którymi rozszerzamy współpracę, jak i dla nowych.

Everest Finance (Bocian Pożyczki) – rozszerzamy naszą współpracę o wdrożenie SysTell Contact Center z podłączeniem do funkcjonującego już od dawna systemu 3CX. Projekt realizowany z wykorzystaniem naszego rozwiniętego serwisu integracji.

Bergerat Monnoyeur (CAT) – podobnie jak w przypadku Bocian Pożyczki, rozszerzamy współpracę o wdrożenie SysTell Contact Center i podłączenie systemu do działającego już 3CX. Na potrzeby wdrożenia wykonujemy m.in. integrację z Lotusem.

Mediconcept – nasze doświadczenie we wdrażaniu systemów call center w prywatnej opiece medycznej zaowocowało pozyskaniem kolejnej Kliniki, tym razem z Wrocławia

NetCredit – dostarczamy nowe funkcjonalności systemów oraz nowe licencje 3CX

Euro-Tax.ro – wdrożenie w Rumunii, o którym już wspominaliśmy

Powyższe, to tylko wybrane wdrożenia, które aktualnie znajdują się w trakcie realizacji.

Tags: