Integracja Systell Contact Center z Messenger | SYSTELL
21270
post-template-default,single,single-post,postid-21270,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego w ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami. Jedną z nich, którą pragniemy pochwalić się w tym wpisie, jest integracja z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych. Mowa o Facebook Messenger.

Na naszym systemie została przeprowadzona integracja Facebook Messenger strony firmowej z modułem live chat w Next Contact Center.

Ta nowa funkcjonalność niesie za sobą wiele korzyści. Dzięki niej, obsługa kanału Facebook’a jest w tym samym miejscu, co innych kanałów takich jak mail, SMS, chat czy połączenia.

Wygoda naszego systemu Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. W wersji mobilnej także nie zauważysz zmian. Korzystasz z tego samego narzędzia, którego używasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych aplikacji, obciążających szybkość urządzenia mobilnego. Co więcej, ogólnie dajemy możliwość powiązania kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

Z pewnością słyszeliście o Omnichannel. Wiemy, że obecnie w firmach, to wymóg konieczny. Żaden klient, kontaktujący się z biurem obsługi klienta, nie ma ochoty, opisywać kilkakrotnie swojego problemu. Dlatego, podpięliśmy komunikację z Facebook’a pod komunikację z klientem. W ten sposób uzyskaliśmy pełną wiedzę o kliencie w jego profilu w systemie. To kolejny zintegrowany kanał. Dodatkowo to działanie dało możliwość dystrybucji obsługi Facebook’a pomiędzy agentów.

Według naszej wiedzy, to pierwsza taka funkcjonalność w branży Contact Center, dostępna na polskim rynku. W Systell nieustannie rozwijamy się, aby wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom. A są one coraz bardziej wymagające i zaawansowane. Po tym wdrożeniu nie osiadamy na laurach tylko działamy dalej zgodnie z Customer Experience. Tak, aby dostarczać Wam najnowocześniejsze rozwiązania, dla wyjątkowej obsługi klienta.

Zobacz inne nasze integracje na wideo: Nasze referencje



Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce...
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej
Świętujemy 15-lecie Systell

Świętujemy 15-lecie Systell

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy...
Czytaj więcej
Systell jak co roku wspiera WOŚP

Systell jak co roku wspiera WOŚP

Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach...
Czytaj więcej
Życzenia Świąteczne od Systell
Podsumowanie roku 2018 w Systell

Podsumowanie roku 2018 w Systell

Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska...
Czytaj więcej
Byliśmy na Customer Congress

Byliśmy na Customer Congress

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w...
Czytaj więcej
Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością...
Czytaj więcej
Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W...
Czytaj więcej