Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego w ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami. Jedną z nich, którą pragniemy pochwalić się w tym wpisie, jest integracja z jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych. Mowa o Facebook Messenger.

Na naszym systemie została przeprowadzona integracja Facebook Messenger strony firmowej z modułem live chat w Next Contact Center.

Ta nowa funkcjonalność niesie za sobą wiele korzyści. Dzięki niej, obsługa kanału Facebook’a jest w tym samym miejscu, co innych kanałów takich jak mail, SMS, chat czy połączenia.

Wygoda naszego systemu Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. W wersji mobilnej także nie zauważysz zmian. Korzystasz z tego samego narzędzia, którego używasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych aplikacji, obciążających szybkość urządzenia mobilnego. Co więcej, ogólnie dajemy możliwość powiązania kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

Z pewnością słyszeliście o Omnichannel. Wiemy, że obecnie w firmach, to wymóg konieczny. Żaden klient, kontaktujący się z biurem obsługi klienta, nie ma ochoty, opisywać kilkakrotnie swojego problemu. Dlatego, podpięliśmy komunikację z Facebook’a pod komunikację z klientem. W ten sposób uzyskaliśmy pełną wiedzę o kliencie w jego profilu w systemie. To kolejny zintegrowany kanał. Dodatkowo to działanie dało możliwość dystrybucji obsługi Facebook’a pomiędzy agentów.

Według naszej wiedzy, to pierwsza taka funkcjonalność w branży Contact Center, dostępna na polskim rynku. W Systell nieustannie rozwijamy się, aby wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom. A są one coraz bardziej wymagające i zaawansowane. Po tym wdrożeniu nie osiadamy na laurach tylko działamy dalej zgodnie z Customer Experience. Tak, aby dostarczać Wam najnowocześniejsze rozwiązania, dla wyjątkowej obsługi klienta.

 

Zobacz inne nasze integracje na wideo: Nasze referencje

integracja systemu call center z messenger