Korespondencja seryjna - nowy kanał kontaktu | SYSTELL
18204
post-template-default,single,single-post,postid-18204,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Korespondencja seryjna – nowy kanał kontaktu

korespondencja-seryjna-contact-center-systell

Korespondencja seryjna – nowy kanał kontaktu

Zdecydowana większość kontaktu z i do contact center realizowana jest przez kanały telefoniczne i internetowe. Jednak w pewnym momencie obsługi klienta często następuje konieczność zastosowania bardziej tradycyjnej formy kontaktu, jaką jest dokument papierowy i przesyłka pocztowa. Przykładami takich działań mogą być:

– różnego rodzaju akcje marketingowe i sprzedażowe realizowane w tradycyjny sposób z jednoczesnym połączeniem z możliwościami systemu call center

– spełnienie wymagania potwierdzenia zawarcia umowy „na trwałym nośniku” zgodnie z nowymi przepisami tzw. „Ustawy Konsumenckiej” z grudnia 2014r.

Z myślą o wszystkich naszych Klientach, którzy często wykorzystują wysyłki pocztowe, wprowadziliśmy do SysTell Contact Center nową funkcję wydruku korespondencji seryjnej. Od teraz w prosty sposób wysyłka pocztowa staje się kolejnym kanałem kontaktu „outbound’owego” w naszym systemie.

Jak to zadziała w praktyce rozpatrzmy na przykładzie:

Instytucja finansowa podejmuje decyzję o przeprowadzeniu nowej akcji sprzedażowej pożyczek gotówkowych. Klientem docelowym jest osoba 60+. Każda osoba otrzyma inną ofertę pożyczki. Z racji zaufania do kanałów tradycyjnych firma decyduje się stworzyć kampanię w systemie call center opartą na kanale poczty tradycyjnej w połączeniu z infolinią. Wygenerowana baza klientów zostaje zaimportowana do przygotowanej kampanii w systemie. Proces obsługi może wyglądać następująco:

1. W generatorze korespondencji seryjnej generowane i drukowane są personalizowane pisma do klientów zachęcające do skorzystania z oferty wraz z numerem infolinii. Adresowane i drukowane są również koperty.

2. Zainteresowany klient dzwoni pod numer infolinii, gdzie jest automatycznie identyfikowany przez IVR

3. Konsultant odbiera rozmowę posiadając od razu informacje, że klient pochodzi z konkretnej kampanii sprzedażowej. Dodatkowo w historii kontaktu oraz w danych systemowych widzi pismo wysłane do klienta wraz z propozycją oferty. Konsultant kontynuuje rozmowę sprzedażową.