Wdrożenie w hurtowni Farmaceutycznej LUBFARM S.A. | SYSTELL
18129
post-template-default,single,single-post,postid-18129,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Wdrożenie w hurtowni Farmaceutycznej LUBFARM S.A.

lubfarm-wspolpraca

Wdrożenie w hurtowni Farmaceutycznej LUBFARM S.A.

Zakończyliśmy wdrożenie SysTell Contact Center oraz centrali 3CX w Hurtowni Farmaceutycznej LUBFARM S.A., która działa na terenie południowo-wschodniej Polski. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych.

Wdrożenie naszych systemów dla działów call center w trzech lokalizacjach (Lublin, Warszawa, Kraków) wraz z integracją z firmowym systemem ERP pozwala na jeszcze bardziej efektywną realizację celu.  Założeniem funkcjonowania systemu była optymalizacja pracy call center polegającej na jednoczesnej obsłudze ruchu przychodzącego i realizowaniu ruchu wychodzącego. Co ważne, zestawienie danych z SysTell Contact Center z danymi z systemu ERP pozwoliło na zidentyfikowanie wąskich gardeł i ich sprawne usunięcie.