Czym jest i co daje analiza numerów w call center?

 

 

Gdy posiada się niezwykle obszerne bazy numerów, niezbędnym elementem okazuje się weryfikacja ich poprawności. Stąd też w call center istotny jest system ich oceny oraz badania, czy każdy z nich jest przypisany do odpowiedniego kontaktu czyli analiza numerów. Dzięki takiemu mechanizmowi można uniknąć sytuacji, w której konsultant kontaktuje się z inną osobą niż myśli lub też próbuje się dodzwonić na nieaktywny numer.

 

Co można sprawdzić dzięki analizie numerów?

Za pomocą działań weryfikujących można usunąć z bazy numery błędne oraz sprawdzić sieć w jakiej znajduje się dany telefon. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość wcześniejszej analizy jakości kontaktów, dodatkowo ich segregacja według przynależności do sieci telefonicznych pozwala call center zmniejszyć koszty rozmów.

Powiązane słowa:

Call center

Dialer

HLR

inbound -slownik-pojec-systell