Analiza numerów
20105
post-template-default,single,single-post,postid-20105,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Analiza numerów w call center

Analiza numerów w call center

Analiza numerów w call center – gdy posiada się niezwykle obszerne bazy numerów, niezbędnym elementem okazuje się weryfikacja ich poprawności. Stąd też w call center istotny jest system ich oceny oraz badania, czy każdy z nich jest przypisany do odpowiedniego kontaktu. Dzięki takiemu mechanizmowi można uniknąć sytuacji, w której konsultant kontaktuje się z inną osobą niż myśli lub też próbuje się dodzwonić na nieaktywny numer. Za pomocą działań weryfikujących można usunąć z bazy numery błędne oraz sprawdzić sieć w jakiej znajduje się dany telefon. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość wcześniejszej analizy jakości kontaktów, dodatkowo ich segregacja według przynależności do sieci telefonicznych pozwala call center zmniejszyć koszty rozmów.