Analiza numerów w call center

inbound -slownik-pojec-systell
 

Analiza numerów w call center – gdy posiada się niezwykle obszerne bazy numerów, niezbędnym elementem okazuje się weryfikacja ich poprawności. Stąd też w call center istotny jest system ich oceny oraz badania, czy każdy z nich jest przypisany do odpowiedniego kontaktu. Dzięki takiemu mechanizmowi można uniknąć sytuacji, w której konsultant kontaktuje się z inną osobą niż myśli lub też próbuje się dodzwonić na nieaktywny numer. Za pomocą działań weryfikujących można usunąć z bazy numery błędne oraz sprawdzić sieć w jakiej znajduje się dany telefon. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość wcześniejszej analizy jakości kontaktów, dodatkowo ich segregacja według przynależności do sieci telefonicznych pozwala call center zmniejszyć koszty rozmów.

Powiązane słowa:

Call center

Dialer



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności