Wieczne rozmowy z Klientami odrywają Cię od wykonania wyznaczonych zadań? Jest na to sposób. Asystentka telefoniczna call center rozwiąże ten problem.

 

Telefoniczna asystentka jako element oferty call center

Telefoniczna asystentka to usługa idealna dla wszystkich osób, którym brakuje czasu na odbieranie telefonów i udzielanie klientom odpowiedzi na ich pytania. Masz wrażenie, że Twoja doba powinna mieć co najmniej 48 godzin, a nie 24? Jeśli tak, to jest sposób na to, abyś przynajmniej w jakimś stopniu mógł zyskać więcej czasu na rozwój firmy, rozwój własny lub na odpoczynek, który przecież również jest ważny w celu zachowania chęci i sił do pracy. Telefoniczna asystentka doskonale sprawdza się także w momencie, gdy nie masz czasu udzielać klientom informacji lub gdy z powodu ciągłego biegu zapominasz o datach i godzinach spotkań, które mają dla Ciebie duże znaczenie. Zgodzisz się z nami, że tak być nie może. Dlatego warto ułatwiać sobie życie, korzystając z nowoczesnych propozycji świata biznesu.

 

Asystentka telefoniczna i jej zadania

Jak doskonale wiesz, prowadzenie własnej działalności to praca niemal 24 godziny na dobę. Podobnie jest w przypadku sprawowania funkcji zarządczych przez menadżerów. Zadania się piętrzą. Pracownicy obładowani poleceniami. A możliwość stworzenia nowego miejsca pracy na chwilę obecną nie wchodzi w grę. Co w takiej sytuacji należy zrobić? Telefoniczna asystentka to usługa, która niezależnie od oczekiwań i wymagań, będzie w stanie sprawić, że Twoja firma będzie reprezentowana profesjonalnie. I z zachowaniem wszelkich standardów, które stworzyłeś dla swoich pracowników. Wśród zadań telefonicznej asystentki znaleźć można:
• konieczność udzielania informacji klientom w zakresie świadczonych przez Twoją firmę usług;
• obsługa połączeń przychodzących od Twoich Klientów oraz odpowiadanie na ich pytania;
• umawianie Cię na spotkania, przekładanie ich oraz planowanie urlopów – czyli zarządzanie kalendarzem spotkań;
• obsługa klientów w zakresie reklamacji;
• obsługa połączeń wychodzących;
• budowanie bazy klientów.

Korzyści z zastosowania telefonicznej asystentki

Narzekasz na brak możliwości rozwoju firmy i skupieniu się na sprawach, które są niezwykle ważne w kontekście przyszłość całego przedsiębiorstwa? A może potrzebujesz, żeby po prostu odciążyć Cię od rutynowych zadań? Niezależnie od tego, z jakiego powodu szukasz wsparcia, usługa Telefoniczna Asystentka spełni Twoje oczekiwania. Dzięki niej wszędzie będziesz na czas. Nie będziesz też musiał martwić się, że zapomniałeś o jakimś ważnym spotkaniu.
Co więcej, pomoże się Tobie również zająć mało przyjemnymi tematami, jakimi są z pewnością reklamacje. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz czas, ale przede wszystkim nerwy. Telefoniczna Asystentka to usługa, która również pozwoli Ci odpocząć, nabrać sił i nowego zapału do pracy. Przeładowanie bodźcami oraz zadaniami, które piętrzyły się na biurku, mogło doprowadzić do wypalenia. A jako właściciel, dyrektor lub kierownik z pewnością nie możesz sobie na to pozwolić.

 

 

Pożądane cechy i umiejętności telefonicznej asystentki

Zastanawiasz się, jakie cechy powinna mieć telefoniczna asystentka? Jak w każdym innym zawodzie, tak i tutaj dobrze jest mieć odpowiednie predyspozycje. I tak na przykład telefoniczna asystentka powinna:
• wyróżniać się bardzo dobrą organizacją pracy – wywiązywanie się z powierzonych zadań jest podstawą tej pracy, dlatego odpowiednia organizacja czasu i pracy jest kluczem do jej wykonywania;
• być uczciwa – powierzanie różnego rodzaju zadań przez klientów sprawia, że uczciwość jest jedną z najważniejszych cech;
• być asertywna – umiejętność jasnego komunikowania jest bardzo ważna w tym zawodzie;
• być terminowa – oddawanie zleceń w terminie świadczy o profesjonalnym podejściu do powierzonych zadań;
• być chętna do nauki – nie wiadomo, z jakiej branż klient będzie potrzebował pomocy lub z jakiego programu trzeba będzie korzystać. Dlatego chęć do nauki jest niezwykle ważna.

 

Asystentka telefoniczna