Wieczne rozmowy z Klientami odrywają Cię od wykonania wyznaczonych zadań? Jest na to sposób. Asystentka telefoniczna call center rozwiąże ten problem.

 

Z tego wpisu dowiesz się:

 

 

Telefoniczna asystentka jako element oferty call center

Telefoniczna asystentka to usługa idealna dla wszystkich osób, którym brakuje czasu na odbieranie telefonów i udzielanie klientom odpowiedzi na ich pytania. Masz wrażenie, że Twoja doba powinna mieć co najmniej 48 godzin, a nie 24? Jeśli tak, to jest sposób na to, abyś przynajmniej w jakimś stopniu mógł zyskać więcej czasu na rozwój firmy, rozwój własny lub na odpoczynek, który przecież również jest ważny w celu zachowania chęci i sił do pracy. Telefoniczna asystentka doskonale sprawdza się także w momencie, gdy nie masz czasu udzielać klientom informacji lub gdy z powodu ciągłego biegu zapominasz o datach i godzinach spotkań, które mają dla Ciebie duże znaczenie. Zgodzisz się z nami, że tak być nie może. Dlatego warto ułatwiać sobie życie, korzystając z nowoczesnych propozycji świata biznesu.

Asystentka telefoniczna i jej zadania

Jak doskonale wiesz, prowadzenie własnej działalności to praca niemal 24 godziny na dobę. Podobnie jest w przypadku sprawowania funkcji zarządczych przez menadżerów. Zadania się piętrzą. Pracownicy obładowani poleceniami. A możliwość stworzenia nowego miejsca pracy na chwilę obecną nie wchodzi w grę. Co w takiej sytuacji należy zrobić? Telefoniczna asystentka to usługa, która niezależnie od oczekiwań i wymagań, będzie w stanie sprawić, że Twoja firma będzie reprezentowana profesjonalnie. I z zachowaniem wszelkich standardów, które stworzyłeś dla swoich pracowników. Wśród zadań telefonicznej asystentki znaleźć można:
• konieczność udzielania informacji klientom w zakresie świadczonych przez Twoją firmę usług;
• obsługa połączeń przychodzących od Twoich Klientów oraz odpowiadanie na ich pytania;
• umawianie Cię na spotkania, przekładanie ich oraz planowanie urlopów – czyli zarządzanie kalendarzem spotkań;
• obsługa klientów w zakresie reklamacji;
• obsługa połączeń wychodzących;
• budowanie bazy klientów.

 

 

Korzyści z zastosowania telefonicznej asystentki

Narzekasz na brak możliwości rozwoju firmy i skupieniu się na sprawach, które są niezwykle ważne w kontekście przyszłość całego przedsiębiorstwa? A może potrzebujesz, żeby po prostu odciążyć Cię od rutynowych zadań? Niezależnie od tego, z jakiego powodu szukasz wsparcia, usługa Telefoniczna Asystentka spełni Twoje oczekiwania. Dzięki niej wszędzie będziesz na czas. Nie będziesz też musiał martwić się, że zapomniałeś o jakimś ważnym spotkaniu.
Co więcej, pomoże się Tobie również zająć mało przyjemnymi tematami, jakimi są z pewnością reklamacje. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz czas, ale przede wszystkim nerwy. Telefoniczna Asystentka to usługa, która również pozwoli Ci odpocząć, nabrać sił i nowego zapału do pracy. Przeładowanie bodźcami oraz zadaniami, które piętrzyły się na biurku, mogło doprowadzić do wypalenia. A jako właściciel, dyrektor lub kierownik z pewnością nie możesz sobie na to pozwolić.

 

 

Pożądane cechy i umiejętności telefonicznej asystentki

Zastanawiasz się, jakie cechy powinna mieć telefoniczna asystentka? Jak w każdym innym zawodzie, tak i tutaj dobrze jest mieć odpowiednie predyspozycje. I tak na przykład telefoniczna asystentka powinna:
• wyróżniać się bardzo dobrą organizacją pracy – wywiązywanie się z powierzonych zadań jest podstawą tej pracy, dlatego odpowiednia organizacja czasu i pracy jest kluczem do jej wykonywania;
• być uczciwa – powierzanie różnego rodzaju zadań przez klientów sprawia, że uczciwość jest jedną z najważniejszych cech;
• być asertywna – umiejętność jasnego komunikowania jest bardzo ważna w tym zawodzie;
• być terminowa – oddawanie zleceń w terminie świadczy o profesjonalnym podejściu do powierzonych zadań;
• być chętna do nauki – nie wiadomo, z jakiej branż klient będzie potrzebował pomocy lub z jakiego programu trzeba będzie korzystać. Dlatego chęć do nauki jest niezwykle ważna.

 

asystentka telefoniczna