Co to jest blending?

blending -slownik-pojec-systell
 

Co to jest blending w contact center?

 
Blending w Systell Contact Center pozwala na jednoczesną realizację połączeń wychodzących i przychodzących, bez konieczności przechodzenia z trybu outbound do inbound i odwrotnie.
 
Korzystając z naszego systemu, agenci mogą wykonywać połączenia wychodzące (np. w ramach prowadzonej kampanii marketingowej) i jednocześnie odbierać połączenia przychodzące z automatycznie tworzącej się kolejki połączeń oczekujących.
 
Takie rozwiązanie nazywamy blendingiem. Dzięki niemu wydatnie zwiększa się efektywność pracy załogi. Konsultanci nie muszą już dzielić swojego czasu na działanie w dwóch osobnych trybach:
  • połączeń przychodzących, podczas których nie można realizować połączeń wychodzących, a jedynie oczekiwać na kolejne kontakty z zewnątrz,
  • połączeń wychodzących, podczas których nie można realizować połączeń przychodzących, zmniejszając tym samym szanse na dodzwonienie się osoby zainteresowanej kontaktem z organizacją.


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności