Co to jest blending w contact center?

 
Blending w Systell Contact Center pozwala na jednoczesną realizację połączeń wychodzących i przychodzących. Co ważne, bez konieczności przechodzenia z trybu outbound do inbound i odwrotnie.
 
Korzystając z naszego systemu, agenci mogą wykonywać połączenia wychodzące (np. w ramach prowadzonej kampanii marketingowej). Jednocześnie mają możliwość odbierania połączeń przychodzących z automatycznie tworzącej się kolejki połączeń oczekujących.
 
Takie rozwiązanie nazywamy blendingiem. Dzięki niemu wydatnie zwiększa się efektywność pracy załogi. Konsultanci nie muszą już dzielić swojego czasu na działanie w dwóch osobnych trybach:
  • połączeń przychodzących, podczas których nie można realizować połączeń wychodzących, a jedynie oczekiwać na kolejne kontakty z zewnątrz,
  • połączeń wychodzących, podczas których nie można realizować połączeń przychodzących. Tym samym zmniejszając szanse na dodzwonienie się osoby zainteresowanej kontaktem z organizacją.


    blending