Skrypt – najprościej rzecz ujmując jest to scenariusz rozmowy z klientem, który ma pomóc konsultantowi w wielu zadaniach, m.in. w sprzedaży telefonicznej. Skrypt ma różne rodzaje: dosłowny, przewodnik, scenariusz, plan kontaktu i inne.
Każdy posiada jakieś wady i zalety. Trudno powiedzieć, żeby któryś z nich był jednoznacznie lepszy od drugiego. Wszystkie rodzaje posiadają inne przeznaczenie. Dosłowny jest dobrym narzędziem dla nowych konsultantów i pomaga w segmentacji bazy użytkowników, natomiast przewodnik będzie odpowiedni dla bardziej doświadczonych telemarketerów. Tak więc warto stosować w centrum telefonicznym więcej niż tylko jeden rodzaj skryptu i dopasowywać go do doświadczenia telemarketera oraz celu, w osiągnięciu którego ma on pomóc.
Istotnym elementem jest, to aby system na którym pracuje konsultant, ułatwiał jego pracę. Dlatego skrypt, powinien wyświetlać się na monitorze agenta, w trakcie rozmowy z klientem. W ten sposób, pracownik call center, na bieżąco może uzupełniać odpowiedzi klienta, na zadane pytania. W łatwy sposób stworzy historię kontaktu i nie zapomni o ważnych szczegółach.
Najlepsze systemy do obsługi klienta, zawierają skryptery –kreatory skryptów. To bardzo wygodne rozwiązanie, zarówno dla producenta systemu jak i korzystającego. Takie narzędzie, powinno być łatwe w obsłudze. Tak jak ma to miejsce, w naszym systemie do obsługi klienta.
Jeżeli nadal szukasz rozwiązania dla swojego biura obsługi klienta – napisz do nas.
Łączy swoje wieloletnie doświadczenie w obszarze customer care z innowacyjnym myśleniem na temat marketingu. Zawsze o krok przed trendami. Tworzy strategie, które inspirują do nieustannego poszukiwania coraz doskonalszych sposobów na poprawę zadowolenia i obsługi klienta.