Ankiety satysfakcji klienta przeprowadzane w dużych przedsiębiorstwach w celu zbierania danych o opinii klienta na temat zakupionego produktu lub usługi. Coraz częściej ten trend powoli przejmują też mniejsze firmy. Wyniki ankiet wykorzystywane są do badan nad rozwojem produktu i udoskonalaniem go pod potrzeby klienta. Ankiety warto wykorzystać również do sprawdzenia kompetencji swoich pracowników. Po rozmowie telefonicznej, system do przeprowadzania ankiet, wysyła krótkiego SMSa do klienta, z prośbą o ocenę rozmowy. Klient może odpowiedzieć ilością przyznawanych punktów, gwiazdek lub opisać co wzbudziło w nim satysfakcje a co niezadowolenie. Poniżej przykład automatycznej ankiety smsowej.

Źródło – SMSAPI

 

Cały zbiór danych z informacji zwrotnych od klientów, to kopalnia wiedzy. Ten drogowskaz wskaże Ci co warto usprawnić w Twojej obsłudze klienta. Dodatkowo z podziałem na: pilne aspekty i te które mogą poczekać. 

Jeśli nie wiesz skąd się biorą negatywne opinie o Twojej firmie koniecznie sprawdź system do ankiet!
System do ankiet, znacząco ułatwia ich przeprowadzanie dzięki specjalnym modułom. Na przykład w trakcie rozmowy telefonicznej, wyświetla po kolei pytania, które powinien zadać konsultant w danym momencie. Dzięki temu, żadne pytanie nie zostanie pominięte a odpowiedzi klientów będą posegregowane i zebrane w raport.

Dlaczego firmy przeprowadzają ankietowanie? Poznają mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Utrzymują kontakt z klientem i tworzą relacje. Lepiej dopasowują produkt pod swoją grupę docelową. A w rezultacie cieszą się dobrą opinią i zyskują lojalnych klientów.

Powiązane słowa:

Metody badań satysfakcji klienta

Helpdesk

CUSTOMER SATISFACTION SURVEYS