Źródło – SMSAPI

Cały zbiór danych z informacji zwrotnych od klientów, to kopalnia wiedzy. Ten drogowskaz wskaże Ci co warto usprawnić w Twojej obsłudze klienta. Dodatkowo z podziałem na: pilne aspekty i te które mogą poczekać.
Jeśli nie wiesz skąd się biorą negatywne opinie o Twojej firmie koniecznie sprawdź system do ankiet!
System do ankiet, znacząco ułatwia ich przeprowadzanie dzięki specjalnym modułom. Na przykład w trakcie rozmowy telefonicznej, wyświetla po kolei pytania, które powinien zadać konsultant w danym momencie. Dzięki temu, żadne pytanie nie zostanie pominięte a odpowiedzi klientów będą posegregowane i zebrane w raport.
Dlaczego firmy przeprowadzają ankietowanie? Poznają mocne i słabe strony przedsiębiorstwa. Utrzymują kontakt z klientem i tworzą relacje. Lepiej dopasowują produkt pod swoją grupę docelową. A w rezultacie cieszą się dobrą opinią i zyskują lojalnych klientów.
Powiązane słowa: