Chat with us, powered by LiveChat
 

Co to jest Helpdesk?

helpdesk -slownik-pojec-systell
 

Helpdesk – sama nazwa wskazuje na szukanie pomocy klienta, który kontaktuje się z działem helpdesk – (z ang. pomoc). Helpdesk to numer na który dzwonią osoby mające jakiś problem oraz te zgłaszające awarie. Dzieli się on na zewnętrzny oraz wewnętrzny. Pierwszy z nich zajmuje się trudnościami zgłaszanymi przez klientów. Natomiast drugi dotyczy awarii, z jakimi spotykają się inni pracownicy firmy. Helpdesk rozwiązuje problemy z różnych działów, nieraz tylko ekspert w danej dziedzinie może je rozwiązać.

W takich przypadkach dzwoniący jest przekierowywany do danego oddziału. Warto jednak pamiętać, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Dlatego konsultant helpdesk musi posiadać wiedzę na wiele tematów, tak aby mógł jak najlepiej udzielić pomocy.

Szukasz programu do zarządzania pracy działem Helpdesk? Przeczytaj o naszym systemie:

System helpdesk

Powiązane słowa:

Infolinia

Skill based routing



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności