Skill Based Routing

skill-based-routing -slownik-pojec-systell
 

Skill based routing to nowoczesna funkcja central telefonicznych np. 3CX oraz systemów Contact Center. Polega na przekierowaniu połączenia do odpowiedniego konsultanta, w zależności od jego kompetencji. Działa to na zasadzie, kierowania klienta do najbardziej doświadczonego agenta w razie bardziej skomplikowanej sprawy, z którą się kontaktuje.

Więcej na ten temat:

Centrala telefoniczna i jej funkcje

Monitorowanie pracy agenta

 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności