Skill Based Routing | Co to jest? | Systell Contact Center
21600
post-template-default,single,single-post,postid-21600,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Skill Based Routing

Skill Based Routing

Skill based routing to nowoczesna funkcja central telefonicznych np. 3CX oraz systemów Contact Center. Polega na przekierowaniu połączenia do odpowiedniego konsultanta, w zależności od jego kompetencji. Działa to na zasadzie, kierowania klienta do najbardziej doświadczonego agenta w razie bardziej skomplikowanej sprawy, z którą się kontaktuje.

Więcej na ten temat:

Centrala telefoniczna i jej funkcje

Monitorowanie pracy agenta