Infolinia w firmie to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu odpowiedzialnego za obsługę klienta. Dzwoniąc na infolinię uzyskasz dostęp do informacji od konsultanta. Rodzaje podawanych informacji, zależą od branży, w której funkcjonuje infolinia, np. banki mogą informować o stanie konta, natomiast sieci telefoniczne wskażą, w jaki sposób aktywować daną usługę. Istnieje wiele możliwych informacji, o jakich dana firma może powiadomić swoich klientów. Będą to wszystkie te, którymi przedsiębiorstwo będzie chciało i mogło się podzielić z telefonującymi. Dobrze funkcjonująca infolinia to podstawa obsługi klienta, także jej odpowiednie skonstruowanie jest bardzo ważne.

Obecnie klienci dzwoniący na infolinię, mają coraz wyższe oczekiwania. Chcą szybko załatwić swoje sprawy, dlatego najczęściej oczekują, że konsultant będzie wiedział, z jakim problemem dzwonią oraz to że znają historię jego kontaktów z firmą. Nie łatwo jest sprostać ich oczekiwaniom, jeżeli dysponujesz infolinią, założoną sprzed kilkunastu laty.

 

W Systell zakładamy nowoczesne infolinie, które rozpoznają klientów:

  • automatycznie otwierają historię sprawy,
  • kierują je do powiązanych konsultantów,
  • zarządza kolejnością połączeń przychodzących,
  • raportują nieodebrane połączenia, pokazują ruch na kolejce w czasie rzeczywistym, automatycznie oddzwaniają do klientów po wyświetleniu przypomnienia o kontakcie i wiele więcej.

Szukasz idealnie dopasowanej infolinii do swojej firmy? Skontaktuj się!

 

Powiązane słowa:

Infolinia

Dialer

IVR