Chat with us, powered by LiveChat
 

Co to jest infolinia

infolinia -slownik-pojec-systell
 

Infolinia w firmie to usługa telefoniczna, która usprawnia pracę działu odpowiedzialnego za obsługę klienta. Dzwoniąc na infolinię uzyskasz dostęp do informacji od konsultanta. Rodzaje podawanych informacji, zależą od branży, w której funkcjonuje infolinia, np. banki mogą informować o stanie konta, natomiast sieci telefoniczne wskażą, w jaki sposób aktywować daną usługę. Istnieje wiele możliwych informacji, o jakich dana firma może powiadomić swoich klientów, gdyż będą to wszystkie te, którymi przedsiębiorstwo będzie chciało i mogło się podzielić z telefonującymi. Dobrze funkcjonująca infolinia to podstawa obsługi klienta, także jej odpowiednie skonstruowanie jest bardzo ważne.

Obecnie, klienci mają coraz wyższe oczekiwania, dzwoniąc na infolinię. Chcą szybko załatwić swoje sprawy, dlatego najczęściej oczekują, że konsultant będzie wiedział, z jakim problemem dzwonią oraz to że znają historię jego kontaktów z firmą. Nie łatwo jest sprostać ich oczekiwaniom, jeżeli dysponujesz infolinią, założoną sprzed kilkunastu laty.

Powiązane słowa: Infolinia Dialer IVR

W Systell, zakładamy nowoczesne infolinie, które rozpoznają klientów, automatycznie otwierają historię sprawy, kierują je do powiązanych konsultantów, zarządza kolejnością połączeń przychodzących, raportuje nieodebrane połączenia, pokazuje ruch na kolejce w czasie rzeczywistym, automatycznie oddzwania do klientów po wyskoczeniu przypomnienia o kontakcie i wiele więcej.

Szukasz idealnie dopasowanej infolinii do swojej firmy? Skontaktuj się!

Powiązane artykuły:

8 sposobów obsługi klienta w infolinii

Jak działa infolinia



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności