Dialer | Zastosowanie w call center | Systell Contact Center
20118
post-template-default,single,single-post,postid-20118,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Jak działa dialer?

Jak działa dialer?

Dialer

dialer-slownik-pojec

Dialer – automat dobierający konsultantowi dzwoniące osoby. Jest to niezwykle efektywne i wręcz niezbędne narzędzie w każdym call center. Skąd potrzeba jego zaimplementowania? Wynika ona z faktu, iż dzięki niemu na godzinę pracy agenta może on rozmawiać z telefonującymi nawet powyżej 50 minut! Co w porównaniu do 30-40 minut rozmów w sytuacji bez dialera wygląda imponująco. Dodatkowo, osoba pracująca w obsłudze klienta nie musi czekać na połączenia. Będą one wciąż napływać, do konsultanta a on może skupić się w tym czasie na osobie po drugiej stronie słuchawki.

Wyróżniamy:

Dialer predictive dedykowany dla dużych biur obsługi klientów i Call center. Dobiera połączenia dla grupy agentów, co czyni pracę konsultantów wydajniejszą.

Power dialer wykonuje połączenia dla danego agenta.

Szukasz dialera do firmy? Skontaktuj się!

Powiązane artykuły:

Zastosowanie dialera w wirtualnej centrali

Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta?

Tags: