Jak działa dialer?

dialer -slownik-pojec-systell
 

Dialer – automat dobierający konsultantowi dzwoniące osoby. Jest to niezwykle efektywne i wręcz niezbędne narzędzie w każdym call center. Skąd potrzeba jego zaimplementowania? Wynika ona z faktu, iż dzięki niemu na godzinę pracy agenta może on rozmawiać z telefonującymi nawet powyżej 50 minut! Co w porównaniu do 30-40 minut rozmów w sytuacji bez dialera wygląda imponująco. Dodatkowo, osoba pracująca w obsłudze klienta nie musi czekać na połączenia. Będą one wciąż napływać, do konsultanta a on może skupić się w tym czasie na osobie po drugiej stronie słuchawki.

Wyróżniamy:

Dialer predictive dedykowany dla dużych biur obsługi klientów i Call center. Dobiera połączenia dla grupy agentów, co czyni pracę konsultantów wydajniejszą.

Power dialer wykonuje połączenia dla danego agenta.

Szukasz dialera do firmy? Skontaktuj się!

Powiązane artykuły:

Zastosowanie dialera w wirtualnej centrali

Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta?



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności