Inicjuje połączenia w tle, na wszystkie numery w kampanii lub na numer oznaczony przez agenta do oddzwonienia. Nie jest to tak doskonały dialer, jak predictive dialer, ponieważ niesie ryzyko głuchych telefonów. Następuje to w przypadku, gdy konsultant prowadzi aktualnie rozmowę, a system łączy go z kolejnym klientem. Wtedy, oczekujący klient ma tzw. głuchy telefon. Istnieje również ryzyko, że po oddzwonieniu, klient nie odbierze połączenia od podejrzanego numeru. Co ważne, power dialer jest przypisany do jednego konsultanta i to dla niego inicjuje połączenia. Nie ma możliwości przekierowań połączeń do wolnego konsultanta, tak jak ma to miejsce w przypadku predictive dialera.

Powiązane artykuły:
5 korzyści wdrożenia wirtualnej centrali
Potrzebujesz takiego rozwiązania do swojego biura obsługi klienta? Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!