Wirtualna centrala VoIP | 5 korzyści wdrożenia | Systell Contact Center
21314
post-template-default,single,single-post,postid-21314,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

wirtualna-centrala-telefoniczna-voip-systell

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to skrót od Voice Over Internet Protocol. Ta technologia umożliwia wykonywanie połączeń głosowych, przy użyciu szerokopasmowego połączenia internetowego. Zatem, nie wymaga ona analogowej linii telefonicznej.

Różnica pomiędzy wirtualną centralą VoIP a technologią analogową

Na tym etapie, już wysuwają się pewne wnioski. Otóż, dostęp do Internetu ma już prawie każdy. Dlatego wybierając technologię VoIP, nie jesteś uzależniony od stawek operatorów w danym kraju. Zatem, nic dziwnego, że ta nowoczesna telefonia przekonuje coraz więcej przedsiębiorców.  Wirtualna centrala voip, łączy ludzi na całym globie, przy niskich kosztach infrastruktury. Skąd ten wniosek? Mianowicie, analogiczna telefonia stacjonarna, wymaga większego nakładu pracy i sprzętu (gniazdka i przewody). Instalacja takiej centrali telefonicznej w chmurze, często przeprowadzana jest zdalnie. Specjaliści rynku telekomunikacji, są zdania, że czas analogicznych połączeń w firmach, dobiega końca.

Korzyści wirtualnej centrali VoIP

Wprowadzając Was, w temat wirtualnej centrali VoIP, nie sposób nie wspomnieć o jej szerokim zakresie funkcji. Niestety nie znajdziecie ich w technologii ISDN czy analogicznej. Poniżej 5 najciekawszych korzyści wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej.

Jeżeli masz pytania odnośnie centrali telefonicznych – skontaktuj się z nami.

1. Zredukowanie utraty połączeń

Informacja o utraconych połączeniach raportowanie, kolejkowanie i numeracja połączeń, zmniejszenie utraty połączeń.

Czy wiesz ile połączeń od klientów tracisz codziennie? Każda próba kontaktu, to potencjalna szansa na sprzedaż lub pokazanie Twojej sprawnej obsługi klienta. Okazuje się, że coraz częściej Customer Service jest stawiany przez klientów, na pierwszym miejscu, przy wyborze usługi lub produktu.

Salesforce: State of Service

Korzyścią wdrożenia wirtualnej centrali VoIP, jest zdobywanie nowych informacji o swoich klientach.

  • Zobacz, o której godzinie dochodzi do największej liczby kontaktów i przygotuj na to swoich pracowników.
  • Korzystaj z wbudowanego Klient chat
  • Trudny przypadek? Skieruj klienta do agenta o najwyższych kompetencjach
  • Poinformuj klienta ile osób przed nim oczekuje na połączenie z obsługą klienta
  • Rozdzielaj klientów do odpowiednich działów – serwisu, reklamacji, informacji, HR, sprzedaży.

Mając tą wiedzę, ulepszaj swój produkt i tym samym, zostaw konkurencję w tyle.

2. Szeroka integracja wirtualnej centrali VoIP

Połączenia działają lepiej, gdy wszystkie właściwe informacje są ze sobą powiązane. Myślałeś o korzystaniu z wirtualnej centrali VoIP, jednak ktoś Ci odradził, ponieważ musiałbyś zrezygnować z dotychczasowych narzędzi? Nic bardziej mylnego. To rozwiązanie zintegrujesz z Microsoft Outlook, SugarCRM, ​Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. Potrzebujesz więcej integracji? Z nami zintegrujesz go z dowolnym systemem CRM, ERP który posiadasz.

2. Obsługa wideorozmów

Wszechobecna globalizacja, przyczyniła się do prowadzenia wideokonferencji na szeroką skalę. Prowadząc biznes, nie musisz szukać partnerów i klientów dookoła siedziby własnej firmy. Żyjemy w czasach, gdy odległość przestała być barierą.

Dowiedz się, jak przeprowadzać spotkania na odległość: Komunikacja wideo w biznesie.

Wideokonferencje zyskały na znaczeniu, wraz z postępującą globalizacją. Prowadząc biznes, nie musisz szukać partnerów i klientów dookoła siedziby własnej firmy. Żyjemy w czasach, gdy odległość przestała być barierą. Wirtualna centrala VoIP, umożliwia połączenia wideo, bez instalacji wtyczek. Dodatkową korzyścią jest darmowy udział do 250 użytkowników, w jednej wideokonferencji. W wideorozmowie, mogą brać udział osoby z zewnątrz – wystarczy przesłać im link z zaproszeniem. Co więcej, przydatną funkcją jest zaznaczenie spotkania w dowolnym kalendarzu swoim i innych uczestników np. przez pocztę Outlook lub Google. Organizuj wideokonferencje w prosty sposób przez przeglądarkę internetową, dzięki technologii Google WebRTC. Masz do przedstawienia prezentację? Dziel swój ekran i steruj zdalnie. A wszystko to w jakości HD.

O webmeetingach przeprowadzanych za pomocą centrali 3CX przeczytasz tutaj.

3. Monitoring pracy agentów

Podgląd połączeń w firmie, monitoring pracy na żywo, zwiększenie wydajności pracy

W jaki sposób wirtualna centrala VoIP może rozładować nadmiar połączeń w jednym czasie?

Nie musisz zatrudniać kolejnych agentów, do obsługi zgłoszeń. Zacznij od najtańszych rozwiązań. Przeanalizuj z jakimi problemami mają do czynienia Twoi klienci. Dobrym pomysłem jest stworzenie listy często zadawanych pytań. Być może część zgłoszeń, wynika z błahych spraw i nieporozumień. Umieść taką listę w widocznym miejscu na swojej witrynie internetowej.

Natomiast, jeżeli szukasz szybkich i opłacalnych rozwiązań, zapytaj o wirtualną centralę telefoniczną. Być może nie potrzebujesz wszystkich jej funkcji. Ale z pewnością, są takie, z którymi rozwiniesz swoją firmę. Na przykład, czy wiesz, że korzystając z wirtualnej centrali VoIP, możesz zwiększyć ilość czasu rozmowy konsultanta? Na podstawie naszych informacji, po wdrożeniu wirtualnej centrali, pracownicy na infolinii, rozmawiali nawet 50 minut w trakcie godziny pracy.

Pewnie zastanawiasz się, jak uzyskać tak perfekcyjny wynik? Otóż, wirtualna centrala VoIP, kryje w sobie automatyczny system zapowiedzi głosowych. Dzwoniący wybiera na klawiaturze telefonu numer, do którego przypisany jest dany temat. W ten sposób, zostaje połączony z odpowiednim konsultantem. Klient omija konieczność zbędnych rozmów i przekierowań. Natomiast Ty oszczędzasz czas konsultantów, znajdujących się w pierwszej linii kontaktu.

Czy wiesz, że…

Możesz oddzwonić do osoby, która porzuciła połączenie przed rozmową z konsultantem?

Drugą metodą, do osiągnięcia takich rezultatów, jest użycie dialera. Co więcej, wirtualna centrala VoIP daje możliwość monitorowania pracy. Obserwuj aktualne połączenia w firmie. Zobacz jak wygląda panel użytkownika – Wallboard.

Dostęp z aplikacji mobilnej

Coraz więcej technologii znajduje stałe miejsce w naszym życiu. Okazuje się, że wielu z nas, woli zgubić portfel niż telefon. Dlatego też, popularność aplikacji mobilnych nieustannie wzrasta. Przestały one być kojarzone wyłącznie z rozrywką. Równocześnie powstaje wiele aplikacji, dedykowanych dla danych firm, a nawet tylko działów. To samo dotyczy wirtualnej centrali VoIP. Dlaczego warto dodać tę aplikację do swojej listy?

Jeżeli często pracujesz w terenie i nie zawsze masz dostęp do komputera, a co za tym idzie, do potrzebnych danych – aplikacja wirtualnej centrali VoIP jest dla Ciebie. Aplikacja umożliwia rozpoznawanie na jaki numer klient chciał się dodzownić do firmy. Można sprawdzić czy zostało to odebrane. Nie potrzebujesz mieć telefonu na biurku. Numer wewnętrzny zostanie przypisany do Twojej komórki. Co więcej, aplikacja daje możliwość nagrywania rozmów. I to w ramach podstawowych usług.

Jeżeli obsługujesz jedną z wirtualnych central VoIP, ale nie wszystko działa u Ciebie poprawnie zgłoś się do nas.

Czy wiesz, że…

Wirtualna centrala VoIP, odpowiada za przekazywanie połączeń, nagrywanie rozmów, automatyczny system zapowiedzi głosowych (IVR), muzykę w oczekiwaniu, powitanie i wiadomości.