Co to jest wirtualna centrala VoIP?

wirtualna-centrala-voip -slownik-pojec-systell
 

Wirtualna centrala to zintegrowana telefonia dla firm, działająca dzięki technologii VoIP. Cały system  telefoniczny znajduje się w chmurze, dlatego znacząco ułatwia pracę tysiąca pracowników, którzy mogą pracować w dowolnym miejscu. Jedyne czego potrzebują, to dostęp do Internetu. Podstawową różnicą pomiędzy wirtualną centralą a centralą telefoniczną PBX jest elastyczność pierwszego rozwiązania. To znaczy, że w wirtualnej centrali nie musisz zakładać jak wielu konsultantów będzie mieć Twoja firma w najbliższym czasie, ponieważ przy jakiejkolwiek zmianie, informujesz swojego dostawcę o obniżeniu lub podwyższeniu liczby aktywnych stanowisk. Ponadto wirtualna centrala nie wymaga dodatkowej infrastruktury.

Zapytaj nas o poziomy bezpieczeństwa usług w chmurze.

Centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.

Powiązane słowa: Infolinia Wallboard

To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia za do Internetu.

Powiązane artykuły:

Dlaczego z wirtualnej centrali telefonicznej korzysta tak wiele światowych firm?

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności