Wirtualna centrala to zintegrowana telefonia dla firm, działająca dzięki technologii VoIP. Cały system telefoniczny znajduje się w chmurze, dlatego znacząco ułatwia pracę tysiąca pracowników, którzy mogą pracować w dowolnym miejscu. Jedyne czego potrzebują, to dostęp do Internetu. Podstawową różnicą pomiędzy wirtualną centralą a wirtualną centralą telefoniczną PBX jest elastyczność pierwszego rozwiązania. To znaczy, że w wirtualnej centrali nie musisz zakładać jak wielu konsultantów będzie mieć Twoja firma w najbliższym czasie, ponieważ przy jakiejkolwiek zmianie, informujesz swojego dostawcę o obniżeniu lub podwyższeniu liczby aktywnych stanowisk. Ponadto wirtualna centrala nie wymaga dodatkowej infrastruktury.
Zapytaj nas o poziomy bezpieczeństwa usług w chmurze.

Wirtualna centrala VoIP czyli wirtualna centralka telefoniczna to zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, poczty głosowej, faksu, chatu, e-mail oraz służy jako system do tele- i wideokonferencji.
To wirtualny system telefoniczny umieszczony w chmurze. Dzięki swojej elastyczności, może w swobodny sposób, zastąpić dotychczasową strukturę wewnętrznej sieci, istniejącej centrali PBX. Jest to możliwe za pomocą technologii VoIP, przenosząc wszystkie połączenia za do Internetu.

Powiązane słowa:
Infolinia
Wallboard

Powiązane artykuły:
Dlaczego z wirtualnej centrali telefonicznej korzysta tak wiele światowych firm?
5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

voip