Co to jest predictive dialer

Predictive dialer

PREDICTIVE-DIALER-systell

Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności od jego klasy, spełnia swoje funkcje doskonale lub tylko dobrze. To narzędzie przydaje się nie tylko w dużych call center. Korzysta z niego też wiele małych firm, mając do obsługi zaledwie kilku konsultantów.

Dla jakich branż?
Dialer predictive ułatwia pracę w WINDYKACJI oraz W BRANŻY FINANSOWEJ. Jednak nie tylko. Dla każdej organizacji wykonującej kampanie outboundowe, dla telemarketingu.

Jak działa?

Dialer łączy agenta z aktywnymi połączeniami. To znaczy, że automatycznie odrzuca pocztę głosową, połączenia nieodebrane i numery, które są zajęte. Podobne działanie ma HLR. Dzięki temu, konsultant oszczędza czas, który musiałby poświęcić na wyszukiwanie danych klienta i sprawdzanie jego dostępności. Tym samym, po zainicjowaniu połączenia przez system, na desktopie aplikacji, pojawia się historia klienta i jego dane. To system ustala z którym konsultantem zostanie połączony rozmówca. Zasadniczo, klient odbierając telefon, jest zmuszony poczekać kilka sekund, na połączenie z agentem. Jednak wykonuje to znacznie lepiej niż power dialer, który jest przypisany do konkretnego agenta.

Szukasz odpowiedniego dialer do swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Chętnie doradzimy najlepszy dialer dla Twoich potrzeb.

Co zyskujesz z Predictive Dialer?

  • System w trakcie rozmowy konsultanta, przygotowuje kolejną do połączenia. To tak zwana funkcja naddzwaniania.
  • Dialer na bieżąco reaguje na dużą ilość oczekujących na połączenie. Dostosowuje ilość konsultantów do długości kolejek.
  • Przydatny zwłaszcza przy zaawansowanych kampaniach telemarketingowych, gdzie należy wykonać dużą ilość połączeń w krótkim czasie.
  • Praca przy wielu kampaniach równocześnie

Predictive dialer to najlepszy wybór do cold callingu, ponieważ może zwiększyć wskaźniki kontaktu i czas rozmów w centrum telefonicznym nawet do 300%.

Powiązane artykuły:

Jak oszczędzać z dialerem w obsłudze klienta?

Cold calling w B2B

Preview dialer