Co to jest Predictive Dialer? | Słownik pojęć | Systell Contact Center
21796
post-template-default,single,single-post,postid-21796,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Co to jest predictive dialer

Co to jest predictive dialer

Predictive dialer

PREDICTIVE-DIALER-systell

Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności od jego klasy, spełnia swoje funkcje doskonale lub tylko dobrze. To narzędzie przydaje się nie tylko w dużych call center. Korzysta z niego też wiele małych firm, mając do obsługi zaledwie kilku konsultantów.

Dla jakich branż?
Dialer predictive ułatwia pracę w WINDYKACJI oraz W BRANŻY FINANSOWEJ. Jednak nie tylko. Dla każdej organizacji wykonującej kampanie outboundowe, dla telemarketingu.

Jak działa?

Dialer łączy agenta z aktywnymi połączeniami. To znaczy, że automatycznie odrzuca pocztę głosową, połączenia nieodebrane i numery, które są zajęte. Podobne działanie ma HLR. Dzięki temu, konsultant oszczędza czas, który musiałby poświęcić na wyszukiwanie danych klienta i sprawdzanie jego dostępności. Tym samym, po zainicjowaniu połączenia przez system, na desktopie aplikacji, pojawia się historia klienta i jego dane. To system ustala z którym konsultantem zostanie połączony rozmówca. Zasadniczo, klient odbierając telefon, jest zmuszony poczekać kilka sekund, na połączenie z agentem. Jednak wykonuje to znacznie lepiej niż power dialer, który jest przypisany do konkretnego agenta.

Szukasz odpowiedniego dialer do swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Chętnie doradzimy najlepszy dialer dla Twoich potrzeb.

Co zyskujesz z Predictive Dialer?

  • System w trakcie rozmowy konsultanta, przygotowuje kolejną do połączenia. To tak zwana funkcja naddzwaniania.
  • Dialer na bieżąco reaguje na dużą ilość oczekujących na połączenie. Dostosowuje ilość konsultantów do długości kolejek.
  • Przydatny zwłaszcza przy zaawansowanych kampaniach telemarketingowych, gdzie należy wykonać dużą ilość połączeń w krótkim czasie.
  • Praca przy wielu kampaniach równocześnie

Predictive dialer to najlepszy wybór do cold callingu, ponieważ może zwiększyć wskaźniki kontaktu i czas rozmów w centrum telefonicznym nawet do 300%.

Powiązane artykuły:

Cold calling w B2B

Preview dialer



Omnichannel a multichannel w świecie obsługi klienta

Omnichannel a multichannel w świecie obsługi klienta

Kanał komunikacji definiujemy jako medium, za pośrednictwem którego wiadomość jest przekazywana do docelowej grupy odbiorców. Zacznijmy od ich historii. Kiedyś...
Czytaj więcej

Co to jest HLR

Home Location Register to narzędzie sprawdza w bazie numerów ich aktualny status. HLR działa w tle i informuje o dostępność...
Czytaj więcej
Partner ds. sprzedaży B2B – Key Account Manager

Partner ds. sprzedaży B2B – Key Account Manager

The term minimalism is also used to describe a trend in design and architecture where in the subject is reduced to its necessary elements. Minimalist design has been highly influenced by Japanese traditional design and architecture. In addition, the work of De Stijl artists is a major source of reference for this kind of work.
Czytaj więcej

Co to jest IVR

IVR IVR - system zapowiedzi głosowych IVR (Interactive Voice Response) to system zapowiedzi głosowych. Technologia automatycznego menu głosowego, która polega...
Czytaj więcej
Jak wykorzystać technologię contact center do zwiększenia efektywności obsługi klienta

Jak wykorzystać technologię contact center do zwiększenia efektywności obsługi klienta

Technologia contact center Efektywność i technologia contact center idą w parze. Szczególnie, gdy chcemy podejść do wyzwań związanych z obsługą...
Czytaj więcej
Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce...
Czytaj więcej

Wideokonferencja co to jest?

Wideokonferencja Wideokonferencje to coraz chętniej wybierana forma spotkań biznesowych. Po pierwsze dlatego, że skraca odległość pomiędzy uczestnikami spotkania. Dzięki wideo,...
Czytaj więcej
Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko...
Czytaj więcej

Co to jest predictive dialer

Predictive dialer Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności...
Czytaj więcej
Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według...
Czytaj więcej