Czat z wideo w jednym narzędziu to unikalne połączenie rozmowy na czacie, z płynnym przejściem do rozmowy telefonicznej lub wideo z danym konsultantem. Komunikator na stronie www to nadal niedoceniany kanał kontaktu z klientem, mimo swoich wielu zalet. Jedną z nich jest niski próg wejścia w interakcję z firmą. Często odwiedzający stronę nie musi podawać żadnych swoich danych, aby zacząć rozmowę. Poza tym otrzymuje szybką odpowiedź, więc wzrasta jego poziom satysfakcji. Czat to szansa dla konsultanta, aby się wykazać i przeprowadzić rozmowę w ten sposób, by zachęcić i zaangażować klienta.

Dodatkowym atutem jest prostota obsługi czatu z wideo. Intuicyjne kliknięcie w odpowiednią ikonę, połączy klienta z konsultantem dzięki technologii webRTC. Nie potrzebuje sięgać po telefon ani szukać numeru telefonu na stronie. Tym bardziej nie wymaga to żadnej instalacji od strony klienta. Taki bezpośredni kontakt firmy i klienta, jest nowością na rynku i pozwala przedsiębiorstwom wyróżnić się ciekawą opcją obsługi klienta na tle konkurencji.

Przeczytaj też:

Praca zdalna

Jak zorganizować pracę zdalną całego zespołu? 5 porad, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracowników

Czat z wideo