Czat z wideo

czat-z-wideo -slownik-pojec-systell
 

Czat z wideo w jednym narzędziu to unikalne połączenie rozmowy na czacie, z płynnym przejściem do rozmowy telefonicznej lub wideo z danym konsultantem. Komunikator na stronie www to nadal niedoceniany kanał kontaktu z klientem, mimo swoich wielu zalet. Jedną z nich jest niski próg wejścia w interakcję z firmą. Często odwiedzający stronę nie musi podawać żadnych swoich danych, aby zacząć rozmowę. Poza tym otrzymuje szybką odpowiedź, więc wzrasta jego poziom satysfakcji. Czat to szansa dla konsultanta, aby się wykazać i przeprowadzić rozmowę w ten sposób, by zachęcić i zaangażować klienta.

Dodatkowym atutem jest prostota obsługi czatu z wideo. Intuicyjne kliknięcie w odpowiednią ikonę, połączy klienta z konsultantem dzięki technologii webRTC. Nie potrzebuje sięgać po telefon ani szukać numeru telefonu na stronie. Tym bardziej nie wymaga to żadnej instalacji od strony klienta. Taki bezpośredni kontakt firmy i klienta, jest nowością na rynku i pozwala przedsiębiorstwom wyróżnić się ciekawą opcją obsługi klienta na tle konkurencji.

>>Poznaj szczegóły działania czatu i ofertę<<

Powiązane:

Praca zdalna

Jak zorganizować pracę zdalną całego zespołu? 5 porad, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracowników



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności