Dla jakich branż?
Dialer predictive ułatwia pracę w windykacji oraz w branży finansowej. Jednak nie tylko. Dla każdej organizacji wykonującej kampanie outboundowe, dla telemarketingu.
Jak działa?
Dialer łączy agenta z aktywnymi połączeniami. To znaczy, że automatycznie odrzuca pocztę głosową, połączenia nieodebrane i numery, które są zajęte. Podobne działanie ma HLR. Dzięki temu, konsultant oszczędza czas, który musiałby poświęcić na wyszukiwanie danych klienta i sprawdzanie jego dostępności. Tym samym, po zainicjowaniu połączenia przez system, na desktopie aplikacji, pojawia się historia klienta i jego dane. To system ustala z którym konsultantem zostanie połączony rozmówca. Zasadniczo, klient odbierając telefon, jest zmuszony poczekać kilka sekund, na połączenie z agentem. Jednak wykonuje to znacznie lepiej niż power dialer, który jest przypisany do konkretnego agenta.
Szukasz odpowiedniego dialer do swojej firmy? Skontaktuj się z nami! Chętnie doradzimy najlepszy dialer dla Twoich potrzeb.
Co zyskujesz z Predictive Dialer?
- System w trakcie rozmowy konsultanta, przygotowuje kolejną do połączenia. To tak zwana funkcja naddzwaniania.
- Dialer na bieżąco reaguje na dużą ilość oczekujących na połączenie. Dostosowuje ilość konsultantów do długości kolejek.
- Przydatny zwłaszcza przy zaawansowanych kampaniach telemarketingowych, gdzie należy wykonać dużą ilość połączeń w krótkim czasie.
- Praca przy wielu kampaniach równocześnie
Predictive dialer to najlepszy wybór do cold callingu, ponieważ może zwiększyć wskaźniki kontaktu i czas rozmów w centrum telefonicznym nawet do 300%.
Powiązane artykuły:
Jak oszczędzać z dialerem w obsłudze klienta?
Powiązane słowa: