Jesienna premiera narzędzi do monitorowania w SysTell Contact Center

premiera-narzedzi-systell

Jesienna premiera narzędzi do monitorowania w SysTell Contact Center

Monitorowanie  rzeczywistych przepływów połączeń  usprawnia procesy optymalizacji i zwiększania efektywności Contact Center. Menadżer uzyska dostęp do Wallboard, w którym będzie miał możliwość śledzenia najważniejszych parametrów Contact Center, na przykład będą to:

  • liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach
  • liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach
  • liczba agentów zalogowanych do na danej kolejki/kolejek
  • średni czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących
  • liczba i procentu połączeń odebranych i nieodebranych
  • % połączeń odebranych do 20 sekund
  • liczba zamkniętych ticketów
  • liczba ticketów w przekroczonym SLA

oraz kilkanaście innych parametrów.

narzedzia_systell