Chat with us, powered by LiveChat
 

Żabka wskakuje na nowy poziom obsługi klienta

Żabka wskakuje na nowy poziom obsługi klienta

Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce.

>> Zapoznaj się z referencjami! <<

W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda? Po zakończonej rozmowie z franczyzobiorcą, zainstalowany przez nas Voicebot, oddzwania do poprzedniego rozmówcy i prosi o ocenę obsługi. Zebrane dane, to cenna wartość w rozwoju korporacji. Dlatego też, podobne rozwiązanie zostało wprowadzone w Centrum Wsparcia Klienta. W tym przypadku klient otrzymuje SMSa z krótką prośbą.

Net Promoter Score – bo tak brzmi profesjonalna nazwa tej funkcji, działa dopiero od kilku miesięcy, ale na tyle sprawnie, że współpraca z Żabką pozostaje w fazie rozwoju.

Potrzebujesz podobnego rozwiązania? Skontaktuj się!



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności