Promotor – lojalny entuzjasta, fan Twojej marki, który z chęcią poleci i skorzysta ponownie z Twoim usług czy produktów.
Pasywny – osoba neutralna, która jest zadowolona z usługi, ale nie jest przywiązana do marki dlatego korzysta z różnych usług.
Krytyk – niezadowolony klient, który może zaszkodzić Twojej marce i utrudnić jej rozwój poprzez wystawienie negatywnej opinii w internecie np. w social media czy dzielenie się swoim rozczarowaniem ze znajomymi.
Ze względu na wysoką przydatność, wykorzystaj NPS jako kluczowy miernik ogólnego postrzegania Twojej marki przez klientów. Na jego podstawie z łatwością wprowadzisz zmiany, które sprawią, że klienci polubią Twoją markę bardziej. Pierwszą rzeczą o którą powinieneś zadbać to poziom obsługi klienta. Być może potrzebujesz pomocy w zarządzaniu mailami, chatami i telefonami? Zgłoś się do nas. Dostarczamy pełen pakiet usług, zwiększające ilość i jakość obsługi. Twoi klienci nie będą oczekiwać w kolejce do konsultanta, a kontakt z Twoją marką nie będzie przykrym wspomnieniem. Skontaktuj się!
Uzupełnij pomiar zadowolenia klienta z Twoich usług i produktów o inne niezbędne wskaźniki.
Więcej na ten temat w artykule:
Jak mierzyć zadowolenie z obsługi klienta?
Automatyczna ankieta telefoniczna.
Powiązane słowo:
FCR – First Contact Resolution