Zalety dedykowanych raportów dla call center | Systell Contact Center
19140
post-template-default,single,single-post,postid-19140,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

5 zalet dedykowanych raportów dla menedżera Contact Center

dedykowane-raporty-call-center

5 zalet dedykowanych raportów dla menedżera Contact Center

Wdrożenie systemu Contact Center powinno być dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działalności. Każdy system contact center posiada inne cele oraz unikatową specyfikę. Dlaczego warto korzystać się z generycznych mierników i raportów? Jedynym właściwym rozwiązaniem powinny być dedykowane raporty. Manager powinien mieć możliwość decyzji, jakie mierniki i wartości chce uwzględnić w raporcie.

5 zalet dedykowanych raportów w call center

W Systell zadbaliśmy o indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki 15-letnimu doświadczeniu w branży call center, wiemy czego potrzebujesz. Oferujemy szeroki wachlarz dedykowanych raportów. U nas masz wybór dodania dowolnych procedur, które pozwolą generować jeszcze więcej różnorodnych raportów. Możliwość wyświetlenia w przeglądarce raportu ze stanu pracy konsultantów oraz wszelkich statystyk kampanii.
W każdej chwili, manager call center ma dostęp do wygenerowania raportu. Sprawdzaj liczbę ile połączeń dziennie tracisz, przeglądaj statystyki agentów, wykryj błędy drzewa IVR, zobacz zestawienia dla kolejek i wiele innych. Skontaktuj się z nami!

1. Dedykowane raporty ,,szyte na miarę”

W Twojej firmie potrzeba prostych statystyk, jednak chciałbyś je otrzymać w atrakcyjnej formie oraz mieć w nie ciągły wgląd poprzez aplikację webową? Dodatkowo nie chcesz otrzymywać wielu niepotrzebnych Ci statystyk i płacić za raporty, z których i tak nie skorzystasz? Wybierz więc dopasowane raporty, dzięki którym nie przepłacisz, a wejdziesz w posiadanie dokładnie takich informacji jakich potrzebujesz.

2. Raporty z zaawansowanymi analizami biznesowymi

Chcesz zobaczyć jak w zeszłym miesiącu radził sobie określony zespół konsultantów? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przeanalizować jak długo dzwoniący czekali do nich w kolejce lub ile osób udało się im obsłużyć. Można w podobny sposób analizować działania pojedynczego agenta. Poza ocenianiem jakości pracy, kolejnym zastosowaniem zaawansowanych raportów może być dzielenie rozmów według typu połączeń. Stąd np. w telemarketingu dowiemy się, że osoby rozmawiające przez komórki korzystają z naszej oferty 20% rzadziej niż inni adresaci oferty, więc może warto ograniczyć targetowanie takich osób w strategii? Jak widać są sytuacje, w których zaawansowane raporty mogą się bardzo przysłużyć przedsiębiorstwu i zwiększyć jego zwrot z inwestycji.

3. Graficzne przedstawienie danych

To, że wizualizacje są niezwykle pomocne wiadomo nie od dziś. Pozwalają lepiej zapamiętać przedstawiane treści oraz zrozumieć statystyki, co służy lepszemu ich wykorzystaniu w działaniach firmy. Dlatego zaawansowane raporty są przedstawione w tabelarycznej bądź graficznej formie. Dodatkowo można je także zobaczyć jako wallboard, który jest aktualizowany w czasie rzeczywistym. Warto więc zagwarantować atrakcyjne przedstawienie danych, tak aby każda osoba w firmie była w stanie łatwo je przyswoić.

4. Łatwa nawigacja w raporcie

Mimo, że w zaawansowanych raportach znajduje się nieraz mnóstwo danych, to jednak są one przejrzyste. Jest to możliwe dzięki filtrom danych, z pomocą których można analizować informacje zawarte w arkuszu. Gdy raport jest stworzony przez osoby z doświadczeniem to dają one nie tylko mnóstwo możliwości. Ponadto są one bardzo czytelne i mają banalnie prosty interfejs.

5. Różnorodność raportów

Istnieje wiele rodzajów dedykowanych raportów. Niektóre z nich są skomplikowane, tak jak np. analiza kosztów połączeń w zależności od dzwoniącej grupy osób. Istnieją również raporty mniej rozbudowane, chociażby spis połączeń. W sumie system umożliwia analizowanie 25 statystyk. Pozwala to więc na zbadanie praktycznie każdego aspektu w firmie. Od mierników najprostszych, do tych zaawansowanych, a wszystkie z nich użytkownik może dobrać według swoich potrzeb. Oznacza to, że taki system zapewnia kompleksowy wgląd w dane i poza nim dodatkowych narzędzi raportowania w zasadzie nie potrzeba.

Ogólnie rzecz biorąc, dopasowane raporty są świetnym rozwiązaniem dla firm każdej wielkości, a to dzięki ich atrakcyjnej formie, przejrzystości oraz ogromnych możliwościach. Nie ma dwóch takich samych contact center, dlatego powinno się inwestować w dedykowane technologie. Jeżeli zajmujesz się analizą danych w swoim contact center to będzie to dla Ciebie najwłaściwsze rozwiązanie.