Dobrym przykładem będzie śledzenie satysfakcji klienta. Zintegrowanie ankiety dot. jego zadowolenia z kanałami komunikacji, jakimi się z nami kontaktuje, jest efektywnym i dobrym sposobem na ciągłe kontrolowanie jakości naszych usług. W konsekwencji otrzymamy jasną informację, gdzie potrzebujemy usprawnień. Co więcej możemy zbierać pomysły na polepszenie obsługi bezpośrednio od samych klientów. Łatwe generowanie raportów z systemu sprawia, że zwiększa się satysfakcja klienta, który czuje się wysłuchany przez firmę. To rozwiązanie stanowi obopólną korzyść.
W Systell, najważniejsze jest dla nas indywidualne podejście do klienta. Nawiązując do raportów, to jeden z naszych wyróżników wśród firm z oprogramowaniem contact center. Zdajemy sobie sprawę, że każda organizacja działa na innych zasadach, dlatego potrzebuje innych danych, do usprawnienia procesów wewnętrznych. Bazując na własnych potrzebach, rozszerzyliśmy ofertę o dedykowane raporty. Dedykowane, ponieważ tworzone na polecenie naszych klientów. Oto przykłady, niektórych z raportów:
Przykładowe raporty od Systell:
- Raportowanie per numer wewnętrzny.
- Lista nieobsłużonych klientów.
- Wskaźnik dostępności infolinii.
- Szczegółowe statystyki kolejek w przedziale na dni i miesiące.
- Procent połączeń odebranych.
- Lista agentów zalogowanych do danej kolejki lub kolejek.
- Call tracking – śledzenie ścieżki połączeń.
- Sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących.
- Średni czas rozmów przychodzących i wychodzących.
Masz pytania? Skontaktuj się
Powiązane artykuły:
5 zalet dedykowanych raportów dla menedżera Contact Center