Co to jest Outbound?

inbound -slownik-pojec-systell

 

Co to jest outbound w call center?

 

Outbound – są to działania, które (w uproszczeniu) służą pozyskiwaniu klientów przez firmę. Istnieje ich wiele rodzajów, m.in. akcje mailingowe/sms-owe czy też telesprzedaż. Jest to jednak nie tylko łapanie kontaktu z nowymi osobami, ale także utrzymywanie go z istniejącymi klientami. Można to robić np. poprzez przedłużanie umów lub umawianie się na spotkania handlowe. Outbound, poza działaniami sprzedażowymi, służy także tworzeniu relacji, w czym pomaga przekazywanie potencjalnym klientom ważnych informacji związanych z firmą. Jest to więc bardzo rozbudowany zbiór zadań, który umożliwia osiągnięcie wielu celów.

Powiązane słowa:

Inbound

 
Powiązanie artykuły:
 


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności