Inbound
20127
post-template-default,single,single-post,postid-20127,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest inbound w call center?

Co to jest inbound w call center?

Inbound – jest to określenie na rozmowy telefoniczne przychodzące do call center. Zdarzają się one najczęściej, gdy klienci potrzebują pomocy w rozwiązaniu jakiegoś problemu. Z tego też powodu, takie połączenia otrzymują konsultanci w call center ukierunkowanym na obsługę klienta. Ogólnie jednak będą to wszystkie połączenia, w których klient kontaktuje się (z własnej inicjatywy) z daną firmą. Warto o tym typie połączeń pamiętać, gdyż ich obsługa będzie jednym z najważniejszych działań w centrach obsługi klienta.

Tags: