Co to jest inbound w call center?

inbound -slownik-pojec-systell

 

 

Co to jest inbound w call center?

 

Inbound – jest to określenie na rozmowy telefoniczne przychodzące do call center. Zdarzają się one najczęściej, gdy klienci potrzebują pomocy w rozwiązaniu jakiegoś problemu. To także z tego powodu, takie połączenia otrzymują konsultanci w call center ukierunkowanym na obsługę klienta. Ogólnie rzecz biorąc, będą to wszystkie połączenia, w których klient kontaktuje się z własnej inicjatywy z daną firmą. Warto o tym typie połączeń pamiętać, gdyż ich obsługa będzie jednym z najważniejszych działań w centrach obsługi klienta.

Przeciwieństwem do połączeń inbound są połączenia outbound.

 
 
 


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności