KPI
20134
post-template-default,single,single-post,postid-20134,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest KPI?

Co to jest KPI?

Key Performance Indicators – narzędzie kontroli managerskiej. Pozwalają szybko i pewnie podejmować decyzje, planować i nadawać priorytety działaniom oraz reagować na pojawiające się problemy czy odstępstwa. Wspierają również osiąganie celów operacyjnych i biznesowych przez organizacje. KPI – to mierniki, które wskazują poziom realizacji celów organizacji. Są to źródła obiektywnej informacji o postępach w wykonaniu danego zadania, będą więc one pełniły także ważną funkcję wewnątrz firmy. Znacząco pomagają menadżerom podejmować szybciej decyzje, kontrolować koszty, nadawać priorytety danym zadaniom i wiele innych. W obsłudze klienta mogą pomóc w ocenie takich elementów jak: • czas operacji lub transakcji • poziom satysfakcji klienta • % terminowości dostaw • liczba reklamacji Jak łatwo zauważyć wskaźniki mogą pomóc w wielu obszarach, dlatego warte są zastosowania w każdej firmie.

Tags: