Co to jest KPI?

kpi -slownik-pojec-systell
 
 

Co to jest KPI?


Key Performance Indicators (KPI)– narzędzie kontroli managerskiej. Pozwalają szybko i pewnie podejmować decyzje, planować i nadawać priorytety działaniom oraz reagować na pojawiające się problemy czy odstępstwa. Wspierają również osiąganie celów operacyjnych i biznesowych przez organizacje. KPI – to mierniki, które wskazują poziom realizacji celów organizacji. Są to źródła obiektywnej informacji o postępach w wykonaniu danego zadania, będą więc one pełniły także ważną funkcję wewnątrz firmy. Znacząco pomagają menadżerom podejmować szybciej decyzje, kontrolować koszty, nadawać priorytety danym zadaniom i wiele innych. W obsłudze klienta mogą pomóc w ocenie takich elementów jak:

• czas operacji lub transakcji
• poziom satysfakcji klienta
• % terminowości dostaw
• liczba reklamacji

Jak łatwo zauważyć wskaźniki mogą pomóc w wielu obszarach, dlatego warte są zastosowania w każdej firmie. Co możesz poprawić dzięki monitorowaniu KPI?


• poziom satysfakcji klienta
• % terminowości dostaw
• liczba reklamacji Jak łatwo zauważyć wskaźniki mogą pomóc w wielu obszarach, dlatego warte są zastosowania w każdej firmie.

Powiązane słowa:

IVR

Predictive dialer



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności