Co to jest Livechat?
Zalety livechat’a
Jakie narzędzia powinien zawierać livechat?
- Informację o odwiedzającym
- Czat proaktywny
- Przesyłanie plików
- Powiązanie komunikacji z klientem
- Transfer, konferencja, szeptanie
- Notyfikacje
Jakie są możliwości personalizacji?
- Dostosowanie wyglądu chat do strony
- Tematy kolorystyczne
- Logo firmy
- Personalizacja CSS
- Profile agentów
- Pozycja na stronie + tryby uruchomienia
Dla 85% młodych klientów livechat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.
Podstawowe funkcje oprogramowania LiveChat
LiveChat pozwala przeprowadzić efektywną rozmowę z użytkownikiem na stronie. Umożliwia podglądanie pisanej wiadomości jeszcze przed jej wysłaniem do konsultanta, wysyłanie wcześniej opracowanych odpowiedzi na często powtarzające się pytania, rozpoznanie użytkownika (np. jego danych geolokalizacyjnych), etc.
Livechat wzbogacony jest o interesujące statystyki, dzięki któremu zmobilizujesz swój zespół do sprawnego odpowiadania klientom. Zobaczysz, w jakie dni otrzymujesz najwięcej czatów oraz system wyliczy ile czasu średnio zajmuje Ci odpowiedź.
Jakie firmy korzystają w możliwości LiveChat?
Jak zainstalować LiveChat na swojej stronie?
Systell jest oficjalnym dystrybutorem LiveChat. Aby skorzystać z programu zgłoś swoje zapytanie do specjalistów, którzy wdrażają to rozwiązanie.
Wykorzystując LiveChat w naszym systemie, wzbogacasz wielokanałową komunikację o kolejny sposób kontaktowania się z klientami. Możesz prowadzić wiele rozmów na raz, niezależnie od tego skąd przyszły. Możesz odpowiadać na wiadomości ze strony internetowej – za pośrednictwem LiveChatu, z Messengera, odpisywać na maile np. z Outlooka i wiele więcej.
Powiązane artykuły:
Trendy w Contact Center w 2022 r.
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży przez chatboty
Czym jest automatyzacja obsługi klienta i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?