Live chat
20138
post-template-default,single,single-post,postid-20138,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Live chat z Systell Contact Center

Live chat z Systell Contact Center

Live chat umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym z klientami przebywającymi na naszej stronie www. Jest to narzędzie służące do internetowej obsługi klientów. Według badania przeprowadzonego przez Software Advice ponad połowa osób przyznaje się do korzystania z tej formy komunikacji w Internecie. Jest ona szczególnie preferowana przez osoby stosunkowo młode. Wśród osób w wieku do 34 lat Live Chat jest tylko nieznacznie rzadziej wybieraną formą kontaktu niż telefon.

 

Ważnym elementem przy wdrożeniu live chat jest powiązanie aplikacji z całością systemu Contact Center zgodnie z zasadą tzw. omnichannel. Dzięki czemu agenci mogą identyfikować klientów bezpośrednio w bazie, podpinać kontakt do konkretnych spraw. Podczas rozmowy przez live chat klient może przesłać plik do konsultanta.

Jakie narzędzia powinien zawierać live chat?

  • Informację o odwiedzającym
  • Czat proaktywny
  • Przesyłanie plików
  • Powiązanie komunikacji z klientem
  • Transfer, konferencja, szeptanie
  • Notyfikacje

Jakie są możliwości personalizacji?

  • Dostosowanie wyglądu chat do strony
  • Tematy kolorystyczne
  • Logo firmy
  • Personalizacja CSS
  • Profile agentów
  • Pozycja na stronie + tryby uruchomienia

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu.
90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy.

Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów.
Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy.

Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%

Tags: