Live chat z Systell Contact Center

first-contact-resolution -slownik-pojec-systell


Livechat


Livechat umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym z klientami przebywającymi na naszej stronie www. Jest to narzędzie służące do internetowej obsługi klientów. Według badania przeprowadzonego przez Software Advice ponad połowa osób przyznaje się do korzystania z tej formy komunikacji w Internecie. Jest ona szczególnie preferowana przez osoby stosunkowo młode. Wśród osób w wieku do 34 lat Live Chat jest tylko nieznacznie rzadziej wybieraną formą kontaktu niż telefon.   Ważnym elementem przy wdrożeniu live chat jest powiązanie aplikacji z całością systemu Contact Center zgodnie z zasadą tzw. omnichannel. Dzięki czemu agenci mogą identyfikować klientów bezpośrednio w bazie, podpinać kontakt do konkretnych spraw. Podczas rozmowy przez live chat klient może przesłać plik do konsultanta.

Jakie narzędzia powinien zawierać livechat?
  • Informację o odwiedzającym
  • Czat proaktywny
  • Przesyłanie plików
  • Powiązanie komunikacji z klientem
  • Transfer, konferencja, szeptanie
  • Notyfikacje

Jakie są możliwości personalizacji?
  • Dostosowanie wyglądu chat do strony
  • Tematy kolorystyczne
  • Logo firmy
  • Personalizacja CSS
  • Profile agentów
  • Pozycja na stronie + tryby uruchomienia

Dla 85% młodych klientów livechat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności