Statystyki kampanii
20165
post-template-default,single,single-post,postid-20165,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Statystyki kampanii

Statystyki kampanii

Statystyki kampanii – istnieje wiele mierników, które pomagają w badaniu skuteczności kampanii, jednak czy warto przyglądać się im wszystkim? Zdecydowanie nie. Należy się skupić jedynie na tych najistotniejszych dla działalności call center, a resztę sobie odpuścić. Szukając statystyk trzeba przede wszystkim zdawać sobie sprawę, jaki jest cel naszych działań i co chcielibyśmy w kampanii osiągnąć. Dopiero wtedy będziemy wiedzieć jakim parametrom się przyglądać. Uniwersalnymi wskaźnikami mogą się okazać:

● First call resolutions – określa on współczynnik osób, które rozwiązały swój problem już przy pierwszym wykonanym telefonie, idealną wartością w jego przypadku jest liczba 1.

● Średni czas oczekiwania na połączenie – wiadomo, że nie chcemy, aby klient czekał na rozmowę z konsultantem, ten wskaźnik bada właśnie taki okres oczekiwania.

● Cost per call – czyli koszt jednego połączenia oraz minuty czasu roboczego konsultanta.

Powyżej wymieniono jedynie najbardziej podstawowe statystyki kampanii, dlatego warto samemu zgłębić ten temat i ocenić, z którego miernika najlepiej korzystać w swoim contact center.