Statystyki kampanii

statystyki-kampanii -slownik-pojec-systell
 

Statystyki kampanii – istnieje wiele mierników, które pomagają w badaniu skuteczności kampanii, jednak czy warto przyglądać się im wszystkim? Zdecydowanie nie. Należy się skupić jedynie na tych najistotniejszych dla działalności call center, a resztę sobie odpuścić. Szukając statystyk trzeba przede wszystkim zdawać sobie sprawę, jaki jest cel naszych działań i co chcielibyśmy w kampanii osiągnąć. Dopiero wtedy będziemy wiedzieć jakim parametrom się przyglądać. Uniwersalnymi wskaźnikami mogą się okazać:

● First call resolution – określa on współczynnik osób, które rozwiązały swój problem już przy pierwszym wykonanym telefonie, idealną wartością w jego przypadku jest liczba 1.

● Średni czas oczekiwania na połączenie – wiadomo, że nie chcemy, aby klient czekał na rozmowę z konsultantem, ten wskaźnik bada właśnie taki okres oczekiwania.

● Cost per call – czyli koszt jednego połączenia oraz minuty czasu roboczego konsultanta.

Powyżej wymieniono jedynie najbardziej podstawowe statystyki kampanii, dlatego warto samemu zgłębić ten temat i ocenić, z którego miernika najlepiej korzystać w swoim contact center.

Powiązane artykuły:

Typy kampanii

Call center

Jakie są metody pomiaru satysfakcji klienta?



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności