Typy kampanii
20168
post-template-default,single,single-post,postid-20168,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Typy kampanii

Typy kampanii

Typy kampanii – istnieje wiele rodzajów kampanii związanych z contact center, będą się one dzielić m.in. na:

● Wychodzące – wszelkie działania, w których przedstawiciele dzwonią “na zewnątrz” firmy. Są one związane z telemarketingiem czy też z generowaniem leadów.

● Przychodzące – w tym przypadku połączenia są wynikiem inicjatywy klientów. W ten rodzaj wpisują się wszystkie infolinie oraz helpdeski.

● Mieszane – są to po prostu połączone dwa poprzednie rodzaje, czyli np. jest to kampania, w której pozyskuje się leadów, ale także utrzymuje się swoją infolinię.

● VoiceSMS – w tym przypadku firma nagrywa wiadomość, określa bazę kontaktów do jakich ma ona trafić, a następnie automat sam dzwoni na wybrane numery z nagranym wcześniej powiadomieniem.

● Mailingowa – wybiera się w niej bazę kontaktów, do której rozesłane są specjalnie przygotowane wiadomości e-mailowe.

● SMS – na daną bazę numerów rozsyłane są SMS-y z np. ofertą promocyjną.

 

Podział kampanii może być jeszcze bardziej obszerny, a liczba jej typów jest tak duża jak możliwych kryteriów podziału. Warto wybrać odpowiedni rodzaj, który spełni zakładane cele contact center.



Wideokonferencja co to jest?

Wideokonferencja Wideokonferencje to coraz chętniej wybierana forma spotkań biznesowych. Po pierwsze dlatego, że skraca odległość pomiędzy uczestnikami spotkania. Dzięki wideo,...
Czytaj więcej
Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko...
Czytaj więcej

Co to jest predictive dialer

Predictive dialer Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności...
Czytaj więcej
Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według...
Czytaj więcej

Skill Based Routing

Skill based routing to nowoczesna funkcja central telefonicznych np. 3CX oraz systemów Contact Center. Polega na przekierowaniu połączenia do odpowiedniego...
Czytaj więcej
5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Co to jest doświadczenie klienta? Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta to postrzeganie przez klientów, jak Twoja firma ich traktuje....
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to...
Czytaj więcej
5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty....
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej