Telemarketing jest jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego wykorzystującym komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami.
Źródło: Wikipedia
Aby telemarketing był skuteczny, wymaga odpowiedniej techniki oraz technologii. O tej pierwszej, opowiada w wywiadzie dla Systell, trener sprzedaży Karol Froń.
Jakie są korzyści systemu do telemarketingu?
Jak wspomnieliśmy, w telemarketingu ważne są relacje na linii firma-klient, dlatego warto mieć dostęp do historii rozmów z klientem. Można wtedy zaproponować mu najlepszą ofertę pod jego wymagania.
W telemarketingu liczy się wynik. Z systemem możesz łatwo wywnioskować kto starał się najbardziej w danym miesiącu i zasłużył na premię. Zobacz co mówią liczby o pracy Twojego zespołu.
W trakcie rozmowy z klientem, nie trudno o pomyłkę lub niepotrzebne nerwy. Pozbądź się drżącego głosu i korzystaj z gotowych scenariuszów rozmów. Zdobędziesz niezbędne dane a klient zapamięta Twój miły głos i pozytywne nastawienie.
Zobacz co jeszcze ma do zaoferowania system do telemarketingu!

Powiązane artykuły:
Zasady telefonicznej obsługi klienta, które powinieneś znać
4 sposoby na zwiększenie sprzedaży przez telefon
Kompetencje telemarketera – co warto wiedzieć