Jak zacząć korzystać z technologii VOIP?
Zacznij od wyboru dostawcy. Zapoznaj się w tym celu z naszą ofertą.
Aby wykonywać połączenia internetowe, potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu. To warunek konieczny. Należy na nim zainstalować oprogramowanie (Softphone). Z kolei jeśli chcesz korzystać z VOIP przez telefon, wystarczy mieć smartfon z aplikacją.
Jaka jest największa zaleta technologii VOIP dla firm?
Tak jak zostało wspomniane, jest to tania technologia i szeroko dostępna. Największym jej plusem, zwłaszcza dla dużych przedsiębiorstw, to niski koszt połączeń, na które nie ma wpływu kraj z którego się dzwoni. Jeżeli Twoja firma ma kilka oddziałów, znajdujących się w wielu państwach – zrezygnuj z roaming’u na rzecz VOIP.
VOIP daje również niezależność od operatorów. To nie tylko swoboda wyboru i niezależność. Kolejną zaletą jest możliwość integracji z systemami informatycznymi, które mogą dostarczać raporty na temat Twoich rozmów i dawać wymierne korzyści w biznesie.
Powiązane słowa:
Jak zwiększyć skuteczność rozmów dzięki systemowi call center?