Co to jest VOIP

voip -slownik-pojec-systell
 

Voice over Internet Protocol (VoIP) – to technologia przesyłania głosu za pomocą Internetu. Ten system nie wymaga nadajników naziemnych, aby zrealizować połączenie. W tym celu wykorzystuje łącza internetowe. VOIP jest szczególnie lubianą usługą telekomunikacyjną, ze względu na jej niskie koszty, ponieważ do użycia VOIP większość tradycyjnej infrastruktury jest zbędna. Aby móc skorzystać z tej technologii potrzebne jest łącze internetowe, w oparciu o protokół IP. Stąd często VOIP nazywana jest telefonią internetową.

Jak zacząć korzystać z technologii VOIP?

Zacznij od wyboru dostawcy. Zapoznaj się w tym celu z naszą ofertą.

Aby wykonywać połączenia internetowe, potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu. To warunek konieczny. Należy na nim zainstalować oprogramowanie (Softphone). Z kolei jeśli chcesz korzystać z VOIP przez telefon, wystarczy mieć smartfon z aplikacją.

Jaka jest największa zaleta technologii VOIP dla firm?

Tak jak zostało wspomniane, jest to tania technologia i szeroko dostępna. Największym jej plusem, zwłaszcza dla dużych przedsiębiorstw, to niski koszt połączeń, na które nie ma wpływu kraj z którego się dzwoni. Jeżeli Twoja firma ma kilka oddziałów, znajdujących się w wielu państwach – zrezygnuj z roaming’u na rzecz VOIP.

VOIP daje również niezależność od operatorów. To nie tylko swoboda wyboru i niezależność. Kolejną zaletą jest możliwość integracji z systemami informatycznymi, które mogą dostarczać raporty na temat Twoich rozmów i dawać wymierne korzyści w biznesie.

Powiązane słowa:

Wirtualna centrala VOIP

Predictive dialer

Jak zwiększyć skuteczność rozmów dzięki systemowi call center?



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności