Martwi Cię niska sprzedaż w Twojej firmie i chciałbyś usprawnić procesy sprzedażowe? Potrzebujesz danych, które pozwolą Ci na ocenę efektywności Twoich sprzedawców? Pomoże Ci moduł do sprzedaży w contact center.

 

Z tego wpisu dowiesz się:

 

 

Sprawdź, co to jest contact center?

 

Moduł sprzedaży w contact center jako kluczowe narzędzie

Program do sprzedaży, to narzędzie, które pomaga rozwinąć się przedsiębiorstwu. Pracownicy dokładnie wiedzą, w którym są miejscu i jakie dalsze kroki powinni podjąć. Pozwala zaoszczędzić czas poświęcany wcześniej na ręczne wprowadzanie danych do arkuszy kalkulacyjnych. Za sprawą modułu do sprzedaży, ten czas można przeznaczyć na ważniejsze zadania, takie jak na przykład utrzymanie dobrych relacji z klientami.

Automatyzacja działań handlowych, dzięki modułowi do sprzedaży

Dzięki programowi do sprzedaży, automatyzacja wielu działań jest na wyciągnięcie ręki. Przy pomocy systemu, możesz sprawniej zarządzać kontaktami, importować czy eksportować całą bazę w prosty sposób przy pomocy kilku kliknięć. Możesz również zaplanować większość działań i nie martwić się o to, że zapomniałeś o czymś zrobić np. wysłać wiadomość do klienta, ponieważ system będzie pamiętał o tym za Ciebie i w odpowiednim czasie wykona swoje zadanie w bezpieczny sposób, według Twoich wytycznych. Dostęp do danych mogą posiadać wybrani pracownicy, którzy korzystają z tego programu.

 

Moduł sprzedaży – niezbędny, kiedy liczą się rezultaty

W sprzedaży bezpośredniej najbardziej liczą się rezultaty. Przy tym, zwracamy uwagę nie tylko na to, jak dużo udało nam się sprzedać, ale też, jak bardzo klient był zadowolony z naszej obsługi i dzięki temu pozostanie lojalny firmie. Moduł sprzedaży pozwala firmie zwiększać zyski przy jednoczesnym usprawnieniu procesów w taki sposób, aby klient czuł się zaopiekowany. Wspiera sprzedaż łączoną, dostarczając sprzedawcom wiedzę o klientach wynikającą z analizy historii interakcji z nimi. Umożliwia budowanie oferty i dopasowywanie produktów do tego, co aktualnie może potrzebować dany klient. Moduł sprzedaży wspiera również masową wysyłkę maili i newsletterów. Dzięki jest funkcjom, manager ma możliwość zaplanowania i kontrolowania ścieżki sprzedaży oraz opracowanie strategii sprzedażowej, która ustabilizuje działania. Pracownicy będą mieli jasno określone etapy działania i zawsze będą wiedzieli, na którym etapie aktualnie się znajdują. W końcu, nie od dzisiaj wiadomo, że tylko dzięki planowaniu, jesteś my w stanie dojść do wyznaczonego celu! Jeśli chodzi o automatyzację, to należy dodać również, że konsultanci nie będą już musieli ręcznie sprawdzać, czy pamiętać o telefonie do klienta, to program do sprzedaży poinformuje ich, który klient oczekuje obecnie na kontakt.

 

moduł sprzedaży

 

Identyfikacja szans sprzedażowych szybciej niż konkurencja

Nie od dziś wiadomo, że praca z lojalnymi klientami jest bardziej ekonomiczna niż ciągłe poszukiwanie nowych na nasze produkty czy usługi. Taki klient miał już styczność z marką, dlatego praca z nim może przynieść szybsze efekty. Moduł sprzedaży pozwoli wychwycić zadowolonych lub zainteresowanych klientów poprzez generowanie wielowymiarowych statystyk sprzedaży. Pozwoli też sprawdzić wydajność konsultantów pod kątem pracy z danym klientem. Umożliwi przekierowanie konsultantów do tych typów klientów, z którymi radzą sobie najlepiej. Manager będzie mógł wdrożyć doraźne szkolenia wewnętrzne, a także mieć fundament pod rozmowy cykliczne. Wprowadzi działania naprawcze w zakresie obsługi klienta i pomoże w podejmowaniu strategicznych decyzji. Publikacja wyników będzie działała motywująco na pracowników i zwiększy produktywność ich działań. A co ważne, zebrane dane mogą posłużyć również do śledzenia bieżących trendów i wprowadzania ich do strategii przedsiębiorstwa.

 

Moduł sprzedaży – korzyści

Wdrożenie modułu do sprzedaży w contact center nie musi wiązać się z ogromnymi kosztami. Nie ma również przeszkód ku temu, aby zintregrować go innymi zewnętrznymi narzędziami na których obecnie pracujesz w Twojej firmie. Nie musisz rezygnować z programów i aplikacji z których korzystasz. Host w chmurze oznacza również niedrogi i szybki proces wdrożenia. Chmura jest całkowicie bezpieczna dla danych w firmie, ich integralności i zgodności z przepisami RODO. Co ważne, pozwala na tworzenie kopii zapasowych na wypadek awarii.

Podsumujmy zatem, co jeszcze zyskujesz dzięki programowi do sprzedaży?

  • możliwość wysyłki masowych wiadomości e-mail,
  • kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, dzięki czemu Twoi pracownicy będą mogli korzystać z niego również podczas pracy w terenie,
  • prosty import i eksport danych,
  • wysoką skalowalność programu i prostą konfigurację, co pozwoli Ci na korzystanie z programu praktycznie od razu,
  • dzięki chmurze będziesz mógł korzystać z modułu praktycznie z każdego miejsca i urządzenia,
  • rozbudowaną obsługę klienta przez telefon, e-mail, wsparcie na żywo i tickety. Klienci Ci za to podziękują lojalnością.
  • pełne zarządzanie pracą agentów,
  • bezpieczeństwo danych i ich integralność i zgodność z RODO i nie tylko,
  • możliwość tworzenia kopii zapasowych na wypadek awarii systemu.

 

 

Zobacz też:

Systell Contact Center – system dla liderów marketingu i sprzedaży

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta – jak może pomóc contact center?