Dlaczego wirtualna centrala 3CX jest najchętniej wybierana? | Systell
21625
post-template-default,single,single-post,postid-21625,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko rozmowy telefoniczne, ale całą komunikację firmy. Oczywiście, to nie jedyne rozwiązanie na rynku, które spełnia powyższe funkcje. Zatem zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego tak wiele światowych korporacji wybiera akurat centralę 3CX?

Centrala 3CX to system telefonii VoiP (link), który integruje się z telefonami IP oraz SIP trunk. Telefonia internetowa (VoiP) powstała już w latach 90-tych. Stworzenie takiego rozwiązania wynikało z potrzeby komunikacji pomiędzy krajami. Mimo tego, że połączenie internetowe często zawodziło, to telefonia VoiP pozwalała uniknąć opłat od operatorów. Ta korzyść jest nadal aktualna. Jednym z powodów, dla którego wybierana jest centrala 3CX, to niższe koszty użytkowania. Przełączenie się z tradycyjnej centrali PBX na centralę IP, pozwala na niezależność od operatorów. Chcesz wypróbować we własnej firmie?

Co wyróżnia wirtualną centralę 3CX od innych?

MOBILNOŚĆ

O ogromnym znaczeniu bycia mobilnym, nie trzeba nikomu przypominać. Doceniamy to na każdym kroku. Dlatego też, producenci wirtualnej centrali 3CX, wyszli naprzeciw problemom stawianym przed osobami, często pracującymi poza biurem. Aby ułatwić zarządzanie pracą, stworzyli aplikację dla systemu iOS, Android, Mac, Windows.

Jakie są jej najciekawsze funkcje? Między innymi, mając aplikację, otrzymujesz jeden numer służbowy, niezależnie czy korzystasz z aplikacji czy z telefonu na biurku w firmie. W ustawieniach, zaznacz specjalny status, żeby poinformować kolegów z pracy np. o tym, że możesz mieć ograniczony kontakt ze względu na pracę w terenie. Jak wiadomo praca w terenie wiąże się z brakiem możliwości naładowania telefonu. Kolejna aplikacja na telefon, to dodatkowe obciążenie dla baterii. Okazuje się, że producent nie zapomniał o oszczędzaniu energii w telefonie. Powiadomienia PUSH wyskakujące na wyświetlaczu, poinformują Cię o nowych zdarzeniach, bez konieczności regularnego łączenia się z serwerem.

Wallboard źródło 3CX.pl

3CX TO WIĘCEJ NIŻ TELEFONIA

Czy wiesz, że przez wirtualną centralę 3CX możesz uruchomić płatności przez telefon w swoim sklepie internetowym? To nie wszystko. Jedną z głównych funkcji, poza telefonią, którą realizuje platforma 3CX są zaawansowane wideokonferencje. Co ciekawe, tylko osoba organizująca takie spotkanie, musi korzystać z 3CX. Pozostali  goście, mogą dołączyć po kliknięciu w link, przesłany przez organizatora webmeetingu. Link prowadzi do wideo, w jednej z kart przeglądarki. Wszystko bez dodatkowych opłat. Co więcej, korzystając z wirtualnej centrali 3CX, możesz prowadzić ciekawe webinary, bez dodatkowych instalacji.

WOLNOŚĆ WYBORU W ZAKRESIE USŁUG

Bodajże producent 3CX, jako jedyny oferuje unikalny model licencji usługi. Otóż, wysokość opłat nie jest uzależniona od ilości użytkowników. To kolejna korzyść dla dużych firm. Dzięki temu, w przedsiębiorstwie, nie trzeba przewidywać ilu użytkowników będzie pracować, tuż po wdrożeniu systemu, a ilu po pewnym czasie i płacić za zbędne licencje. Ostatecznie, koszty roczne w przeliczeniu na użytkownika, są bardzo atrakcyjne. W nawiązaniu, istnieje możliwość połączenia oddziałów. W tym wypadku, połączenia są traktowane jako wewnętrzne, więc nie generują dodatkowych opłat.

ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI 3CX

Tak jak zostało wspomniane na początku, wirtualna centrala 3CX, jest bardzo chętnie wybierana przez światowe przedsiębiorstwa. Jedną z przyczyn, uzasadniającą ich wybór jest rozprzestrzenienie się marki. Firma 3CX posiada ponad 10.000 partnerów na całym świecie. Co więcej, liczba instalacji centrali sięga 250.000. Przy wsparciu 10 biur terenowych, masz pewność, że nie zostaniesz sam z utrudnieniami. Dołącz do teamu klientów 3CX, takich jak Mitsubishi, American Express, Pepsi, Wilson Sporting Goods.

PODSUMOWANIE KORZYŚCI

  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • Wybierz swój własny SIP trunk
  • Bezpłatnie dla nieograniczonych rozszerzeń
  • Niska roczna cena licencji
  • Obniż rachunek za telefon: Pracownicy w drodze / w domu dzwonią za darmo
  • Wyeliminuj połączenia Interoffice. Wykorzystaj niskie ceny SIP Trunk.

Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem wirtualnej centrali 3CX, zadzwoń do nas. Chętnie doradzimy, jakiego rozwiązania potrzebujesz w firmie.



Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko...
Czytaj więcej
Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według...
Czytaj więcej
5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Co to jest doświadczenie klienta? Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta to postrzeganie przez klientów, jak Twoja firma ich traktuje....
Czytaj więcej
5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to...
Czytaj więcej
5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty....
Czytaj więcej
Dlaczego powinieneś obsługiwać klientów w mediach społecznościowych?

Dlaczego powinieneś obsługiwać klientów w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe to niezwykle ważne, a może i najważniejsze narzędzie obsługi klienta w dzisiejszych czasach. Pozwalają na dotarcie tam, gdzie...
Czytaj więcej
Jak wykorzystać marketing automation w działaniach marketingowych?

Jak wykorzystać marketing automation w działaniach marketingowych?

Marketing automation (MA) to specjalne oprogramowanie, umożliwiające zebranie danych na temat klientów, w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.  Informacje są wykorzystywane do prowadzenia...
Czytaj więcej
Jak wybrać oprogramowanie call center?

Jak wybrać oprogramowanie call center?

Jak przygotować się do wyboru oprogramowania call center W każdej firmie nadchodzi taki czas, że z obecnym systemem do obsługi...
Czytaj więcej
Cold calling w B2B – poradnik dla menedżera

Cold calling w B2B – poradnik dla menedżera

Dla jednych to nachalność, dla innych to doskonały sposób na zdobycie klienta. Czy cold calling wiąże się z łamaniem zasad,...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zaprojektować IVR/system zapowiedzi głosowych?

Jak skutecznie zaprojektować IVR/system zapowiedzi głosowych?

Jak skutecznie zaprojektować IVR - system zapowiedzi głosowych?  Pomimo, że IVR (z ang. Interactive Voice Response) jest jednym z najstarszych...
Czytaj więcej