Help desk
20125
post-template-default,single,single-post,postid-20125,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Co to jest Helpdesk?

Co to jest Helpdesk?

Już po słowie help (z ang. pomoc) w nazwie, można się domyślić, że jest to numer na który dzwonią osoby mające jakiś problem oraz te zgłaszające awarie. Dzieli się on na zewnętrzny oraz wewnętrzny. Pierwszy z nich zajmuje się trudnościami zgłaszanymi przez klientów, natomiast drugi dotyczy awarii, z jakimi spotykają się inni pracownicy firmy. Helpdesk rozwiązuje problemy z różnych działów, nieraz tylko ekspert w danej dziedzinie może je rozwiązać, w takich przypadkach dzwoniący jest przekierowywany do danego oddziału. Warto jednak pamiętać, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, dlatego konsultant helpdesk musi posiadać wiedzę na wiele tematów, tak aby mógł jak najlepiej udzielić pomocy.

Tags: