Grafik pracy agenta
20123
post-template-default,single,single-post,postid-20123,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Czyli jak skutecznie układać grafiki pracy agentów?

Czyli jak skutecznie układać grafiki pracy agentów?

Układanie grafików pracy agentów jest kluczowym elementem sukcesu prowadzonych działań w Call/Contact Center. Warto korzystać z profesjonalnych systemów do planowania grafików, dzięki którym skutecznie i bezbłędnie można ułożyć grafik. Taki system umożliwia menadżerowi elastyczne zarządzanie call center.

Jakie elementy powinien posiadać system:

  • automatyzacja procesów
  • łatwe aktualizacje wdrażanych zmian
  • elastyczność w zakresie wdrażanych zmian w wyniku rotacji pracowników
  • uwzględnienie wielu form zatrudnienia
  • moduł raportowania
  • możliwość wymiany informacji z pracownikami
  • reguły prawa pracy