Chat with us, powered by LiveChat
 

Grafik PRacy agenta

grafik-pracy-agenta -slownik-pojec-systell
 

Układanie grafików pracy agentów jest kluczowym elementem sukcesu prowadzonych działań w Call/Contact Center. Warto korzystać z profesjonalnych systemów do planowania grafików, dzięki którym skutecznie i bezbłędnie można ułożyć grafik. Taki system umożliwia menadżerowi elastyczne zarządzanie call center.

Zobacz jak prawidłowo układać grafiki pracy agentów: Układanie grafików pracy call center może być szybkie i łatwe

Jakie elementy powinien posiadać system:

  • automatyzacja procesów
  • łatwe aktualizacje wdrażanych zmian
  • elastyczność w zakresie wdrażanych zmian w wyniku rotacji pracowników
  • uwzględnienie wielu form zatrudnienia
  • moduł raportowania
  • możliwość wymiany informacji z pracownikami
  • reguły prawa pracy

Powiązane słowa:

Helpdesk

Monitorowanie pracy agenta



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności