Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu.

Szukasz oprogramowania Contact Center? Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu. Zapraszamy do współpracy.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

Aktualności

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.

Blog

Jak zbudować lojalność współczesnego klienta?

17.12.2018|Manitu pyta
Eksperci dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania lojalności współczesnego klienta.

Nowe technologie w procesie obsługi klienta.

5.12.2018|Manitu
Czyli jak będzie wyglądać obsługa klienta za za rok, dwa, pięć, a może dziesięć lat?

Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów.

6.11.2018|Manitu
Czy robotyzacja call i contact center to szansa, czy zagrożenie dla pracy w centrach kontaktu z klientem? Manitu zapytał ekspertów.

7 zasad efektywnej obsługi klienta.

18.10.2018|Manitu radzi
Jak rozmawiać z klientem, aby realizować biznesowe założenia firmy? Poznaj siedem podstawowych zasad właściwej komunikacji.

MANITU zaprasza do pierwszego spotkania z ekspertami.

1.10.2018|Manitu
Zapraszamy do nowego cyklu na naszym blogu. Manitu zapytał ekspertów o największe wyzwania w procesie zdobywania klienta.

5 Zalet dedykowanych raportów dla menedżera Contact Center.

27.09.2018|Manitu rekomenduje
Dlaczego warto inwestować w dedykowaną technologie?

System contact center stacjonarny, czy w chmurze?

4.09.2018|Manitu sprawdził
Manitu sprawdził plusy dodatnie i plusy ujemne systemu w chmurze (SaaS) i systemu stacjonarnego (on-site).

Jak założyć call center? Ile kosztuje założenie call center?

22.08.2018|MANITU PYTA
MANITU zapytał naszego eksperta Jarosława Stępkowskiego jakie działania należy podjąć by założyć własne call center?

Korzyści wdrożenia aplikacji Contact Center w małej lub średniej firmie.

7.08.2018|Manitu wie
Zestawienie realnych korzyści stworzone na podstawie naszych doświadczeń z przedsiębiorcami z sektora małych i średnich firm.

Kanały komunikacji z klientami według Manitu

31.07.2018|Manitu rekomenduje
Zestawienie najważniejszych kanałów komunikacji z klientami.
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 5 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Manitu z chęcią pomoże.Doradzi i zadba o Twoje potrzeby.
5