Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu.

Szukasz oprogramowania Contact Center? Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu. Zapraszamy do współpracy.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

Aktualności

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.

Życzenia Wielkanocne

30.03.2018|Zespół Systell
Naszym klientom i Partnerom składamy najserdeczniejsze życzenia wielkanocne.

Grzegorz Grabski w CC TALK

26.03.2018|Manitu poleca
W programie CC TALK Grzegorz Grabski opowie o cienkiej linii dzielącej systemy CRM z systemami contact center.

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

28.02.2018|Manitu radzi
Jakie funkcje systemu Contact Center są najważniejsze w kontekście RODO?

Blog

Korzyści wdrożenia aplikacji Contact Center w małej lub średniej firmie.

7.08.2018|Manitu wie
Zestawienie realnych korzyści stworzone na podstawie naszych doświadczeń z przedsiębiorcami z sektora małych i średnich firm.

Kanały komunikacji z klientami według Manitu

31.07.2018|Manitu rekomenduje
Zestawienie najważniejszych kanałów komunikacji z klientami.

Najważniejsze zasady telefonicznej obsługi klienta

19.07.2018|Manitu radzi
Czyli jak zadbać o skuteczną komunikację z klientami.

5 pytań, które warto zadać podczas wyboru systemu contact center?

12.06.2018|Manitu podpowiada
Najważniejsze pytania na które odpowiedzi warto znać podczas wyboru dostawcy systemu contact center.

Jak pozyskać klienta przez telefon?

10.05.2018|Manitu zaleca
Manitu poleca 4 sposoby na pozyskanie klienta przez telefon.

5 pomysłów na efektywne zarządzanie bazą danych w systemie CC.

20.04.2018|Manitu poleca
Do czego przydaje się system CC w zarządzaniu bazą danych przy telefonicznej sprzedaży produktów i usług?

Czego nie lubią klienci w kontaktach z Twoją firmą?

1.03.2018|Manitu
Dlaczego kluczowym elementem utrzymania klienta staje się nie tylko wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania relacjami, ale i odpowiednie jego wykorzystanie?

Bez automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta firmy nie osiągają wzrostu.

18.01.2018|Manitu sprawdził
Kiedy przedsiębiorstwa potrzebują systemu do zorganizowania kontaktu z klientem i dlaczego?

Darmowa dawka wiedzy od MANITU

12.12.2017|Manitu poleca
Pobierz darmowego e-booka i dowiedz się jak skutecznie komunikować się z klientem.

Jak poprawić jakość obsługi klienta w contact center?

17.11.2017|Manitu wie
Zadowolony klient to powracający klient, warto więc zadbać o jakość obsługi klienta.
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 4 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
4